آرشیو پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۱۳۸
ورزش
۱۵

کوتاه از جهان ورزش

علیرضا فغانی درباره شایعه خداحافظی اش از فوتبال گفت: خداحافظی در کار نیست، تا جام ملت ها هستم.

سایت گاردین با امتیازدهی به عملکرد بازیکنان حاضر در جام جهانی 2018 روسیه در هر مسابقه، علیرضا بیرانوند را بهترین بازیکن جام معرفی کرد.

نظر مسوولان تیم بوردو فرانسه که به دنبال مهاجم قدرتمند برای تیم خود هستند، معطوف به سامان قدوس، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شده است.

با استعفای افتخاری و حاشیه هایی که پیرامون معاون باشگاه استقلال وجود دارد، وینفرد شفر مامور مذاکره با بازیکنان خارجی استقلال شد اما معلوم نیست چه کسی قرار است قراردادهای تمدید شده آنها را امضا کند.

علی موسوی، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قطع همکاری افتخاری با استقلال برای باشگاه بهتر است. هواداران نظر مثبتی به افتخاری نداشتند.

کلانی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می گوید استیلی هیچ نقشی در انتخاب بازیکنان تیم ملی نداشته و کرانچار با برگزاری چند مرحله اردو، فهرست بازیکنان تیم ملی امید را انتخاب کرده است.

باشگاه یوونتوس توافق با زین الدین زیدان برای انتخاب به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه را رد کرد. 382 ورزشکار که بین 103 تا 105 تن از آنها خانم و مابقی آقا هستند به همراه 45 خبرنگار به بازی های آسیایی اعزام می شوند. 28 رییس فدراسیون هم به اندونزی خواهند رفت.

صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک گفت: وعده ای نمی دهیم که نتوانیم در بازی های آسیایی عمل کنیم، یکی از نکات اساسی که ما از ورزشکاران مان می خواهیم این است که بازی جوانمردانه را دنبال کنند.

آنچلوتی، سرمربی ناپولی با دی ماریا، شاگرد سابق خود در رئال مادرید تماس گرفته و خواستار پیوستن او به ناپولی است.