آرشیو شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۳۱
فرهنگی
۲۲

روی خط خبر

بوسه داریوش ارجمند بر دست جمشید مشایخی

داریوش ارجمند با حضور در بیمارستان، ضمن عیادت از جمشید مشایخی که به دلیل مشکلات گوارشی و عمل جراحی روده دو هفته است بستری شده، بر دست او بوسه زد. جمشید مشایخی که از 13 تیر دوباره در بیمارستان بستری شده و چهارشنبه 20 تیر تحت عمل جراحی روده قرار گرفته، در حال سپری کردن دوران نقاهت است.

علی زندوکیلی با «ستارخان» به برج میلاد می آید

علی زندوکیلی خواننده موسیقی ایرانی روزهای پانزدهم و شانزدهم مرداد تازه ترین کنسرت خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند.طبق برنامه ریزی های انجام گرفته این خواننده تصمیم دارد در کنسرت های پیش رو ضمن اجرای قطعات منتخب و خاطره انگیز خود، تازه ترین قطعه منتشر خود را با عنوان «ستارخان» برای مخاطبان اجرا کند.

مادرید میزبان «تجلی هنر ایرانی در بارگاه رضوی»

نمایشگاه «تجلی هنر ایرانی در بارگاه رضوی» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همزمان با دهه کرامت و فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع)، در مادرید افتتاح شد. در مراسم گشایش این نمایشگاه که در سالن اصلی مجموعه فرهنگی «خانه کانتابریا» از روز پنجشنبه (28 تیرماه) به مدت یک هفته بر پا خواهد بود، «محمد حسن فدایی فرد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا، اعضای سفارت و رایزنی کشورمان افزون بر جمعی از ایرانیان و اسپانیایی های دوستدار ایران، حضور داشتند.

کتاب «فیلمنامه نویسی در قرن 21» منتشر شد

کتاب «فیلمنامه نویسی در قرن 21» نوشته «لیندا آرنسون» استرالیایی است که توسط شاپور عظیمی ترجمه شده است. این اثر، راهنمای جامع فیلمنامه نویسی برای فیلم های فردا است که در 743 صفحه تالیف شده و توسط واحد انتشارات بنیاد سینمایی فارابی به بازار نشر آمده است.