آرشیو دوشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۵۹
شهرستان ها
۷

استاندار: برق خوزستان از نظر پایداری باید به بالاترین سطح ممکن برسد

اهواز - خبرنگار کیهان: استاندار خوزستان گفت: برق خوزستان به لحاظ جایگاه ویژه این استان در تولید ناخالص ملی کشور و شرایط اقلیمی باید از لحاظ کیفیت و پایداری به بالاترین سطح ممکن برسد.

غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مسائل و چالش های پیمانکاران شرکت برق منطقه ای خوزستان اظهار کرد: با رعایت حقوق دولت و حفظ بیت المال مسائل پیمانکاران را پیگیری کرده و آنها را با دستگاه های نظارتی و اجرایی در استان و مرکز در میان می گذارم تا با رفع این موانع در کنار هم برای عمران و آبادانی خوزستان تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان نیز در این جلسه تصرح کرد: موانع و چالش هایی که در حوزه نرخ ارز، تعدیل قراردادها و همکاری در حوزه سازمان های درون استانی است را با کمک استاندار برطرف کرده و پروژه ها را با سرعت بیشتری جلو می بریم.

محمود دشت بزرگ حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در پروژه های پست و خط شرکت برق منطقه ای خوزستان در سال های 95 و 96 را 2 هزار و 254 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در سه ماه نخست سال 97 نیز بالغ بر 204 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و اجرای 184 پروژه اولویت دار خط و پست انتقال و فوق توزیع به ظرفیت 16 هزار و 719 مگاولت آمپر و هزار 962 کیلومتر مدار در امسال و سال های پیش رو نیازمند تامین اعتبار و توجه ویژه است.