آرشیو چهارشنبه ۳ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۶۱
ورزش
۱۷

بیرانوند: باید شبانه روز خدا را شکر کنم

علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به عنوان برترین دروازه بان ایران در فصلی که گذشت انتخاب شد.

این بازیکن درخصوص شرایطی که در طول فصل هفدهم پشت سر گذاشت، به جام جم گفت: خدا شاهد است در نوجوانی و جوانی برای رسیدن به شرایط معمولی زندگی چقدر تلاش کردم. فکر می کنم دیگر همه آدم ها، قصه زندگی مرا می دانند و نیازی نیست دوباره آن را تعریف کنم. بابت رسیدن به این شرایط، هر روز و هر لحظه، شبانه روزی باید بگویم خدا را شکر.

بیرانوند اضافه کرد: به هر جایی که برسم، گذشته ام را فراموش نمی کنم. خودم می دانم برای رسیدن به این عناوین، چه راه سخت و طولانی را طی کردم و چطور به اینجا رسیدم. باز هم می گویم خدا را شکر که تلاش هایم به ثمر نشست. البته ما در ایران دروازه بان های خوبی داریم که هر کدام شان می توانستند بهترین دروازه بان ایران باشند اما شکرگزار هستم که من هم در این انتخاب ها، سهمی داشتم. امیدوارم در فصل پیش رو بتوانم باز هم مهره موثری برای فوتبال ایران، تیم ملی و پرسپولیس باشم و اعتماد مردم را جلب کنم.

این بازیکن در نهایت گفت: تمرینات سختی قبل از جام جهانی در کمپ تیم ملی و بعد از جام جهانی همراه با پرسپولیس داشتم و می خواهم فصل را با درخشش دوباره آغاز کنم. من پیشنهادات بسیار خوبی داشتم اما تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم تا بار دیگر تعصبم به این تیم را نشان بدهم. برایم هیچ چیز به اندازه پرسپولیس اهمیت ندارد و می خواهم با تمام وجود برای این تیم در فصل جدید هم بازی کنم.