آرشیو سه‌شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۸۲
ورزش
۱۱

گوناگون

استارت تیم امید درچین

تیم فوتبال امید برای برگزاری یک اردوی آماده سازی و دیدار دوستانه وارد چین شد.تیم امید کشورمان روز 18 مرداد در یک بازی دوستانه به مصاف چین می رود و سپس به بازی های آسیایی در جاکارتا اعزام می شود.

کرار با نفت تمرین کرد

هافبک عراقی تیم فوتبال نفت آبادان به تمرینات این تیم بازگشت.کرار بعد از چند روز مرخصی روز گذشته به آبادان بازگشت ودیروزدرتمرین این تیم حضور پیدا کرد.

مجوزهافبک آلمانی رسید

مجوز بازی نویی مایرهافبک آلمانی استقلال صادر شد. و این بازیکن می تواند برابر تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر به میدان رود.

بنگر به پارس جم پیوست

مدافع فصل گذشته تیم نفت با عقد قراردادی یک ساله، به تیم پارس جنوبی جم پیوست. محسن بنگر سابقه بازی در پرسپولیس، تراکتورسازی وسپاهان را هم درکارنامه دارد.

برد آسمانخراش ها درآسیا

تیم بسکتبال جوانان ایران دردومین دیدار خود در رقابت‎های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان موفق به شکست قزاقستان شد.دیداراین دو تیم دیروزدرتایلند برگزار شد که طی آن بسکتبالیست های جوان کشورمان موفق شدند حریف خود را با نتیجه 86 بر 54 شکست دهند.

مس در آسیا صعود کرد

مس سونگون به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا صعود کرد.این تیم در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی دیروز به مصاف بانک بیروت رفت و به برتری 3 بر یک رسید.

پوگبا در راه بارسلونا

بنابه به اعلام یک رسانه ایتالیایی، پوگبا با بارسلونا به توافق رسیده است. پوگبا از 3 هفته قبل بحث حضورش نزد آبی و اناری، مطرح بود.

هوندا لژیونر فوتبال ژاپن

بازیکنی که از تیم ملی ژاپن وداع کرد، در لیگ حرفه ای استرالیا لژیونر شد.هوندا با تیم ملبورن ویکتوری به توافق رسید.

ویدال همبازی مسی شد

ویدال، هافبک تیم ملی شیلی پس ازانجام تست های پزشکی رسما قراردادش را با بارسلونا امضا کرد.ویدال از بایرن مونیخ با مبلغ 30 میلیون یورو با قراردادی 3 ساله به بارسلونا پیوست.