آرشیو شنبه ۳‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۳۲۲۷
ورزش
۱۴
واکنش

توضیح محمد علیخانی درباره گزارش مراسم افتتاحیه

در پی انتشار گزارش «ادامه سریال حضور افراد غیرضروری در رژه کاروان ایران» در شماره دوشنبه 29 مرداد روزنامه «شرق»، محمد علیخانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون کبدی، درباره شرکت در مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی توضیحی برای روزنامه «شرق» ارسال کرده است. در گزارش «شرق» به حضور این عضو شورای شهر در بین تماشاگران مراسم افتتاحیه اشاره شده بود. در توضیح محمد علیخانی آمده است: در پی حاشیه سازی تعدادی از رسانه ها در مورد سفر این جانب به اندونزی هم زمان با بازی های آسیایی و شرکت در مراسم افتتاحیه آن، لازم دانستم توضیحاتی را به عرض مردم شریف برسانم:

1- با وجود عضویت این جانب در هیئت رئیسه فدراسیون کبدی، سفر بنده ارتباطی با کمیته ملی المپیک یا سهمیه های ورزشی نداشته و با هزینه شخصی به اندونزی سفر کردم.

2- اصولا فدراسیون هایی همانند کبدی در مخارج معمول خود نیز دچار مشکلات مالی بسیاری هستند چه اینکه هزینه های سربار دیگری نیز به آن تحمیل شود. به همین علت با توجه به مشکلات فدراسیون این جانب در حد توان کمکی را نیز به فدراسیون پرداخت کردم تا به سهم خود دین خود را به فرزندان غیور و نمایندگان کشور عزیزمان ادا کرده باشم.

3- خوشبختانه تا اولین روز مسابقات کبدی که در اندونزی حضور داشتم، به محل بازی ها رفتم و از نزدیک شاهد انگیزه بالای بازیکنان، مربیان و مسئولان تیم بودم و حسب وظیفه پس از پیروزی تیم بانوان ایران بر کره پاداشی را نیز به این عزیزان اهدا نمودم.

4- هرچند امروزه بی اخلاقی تبدیل به رویه برخی افراد و رسانه ها شده و شاید این گونه رفتارشان عادی هم شده باشد، اما اینکه تعدادی افراد ناآگاه با دیدن یک خبر دروغ بدون تحقیق مبادرت به نشر آن و قضاوت پیرامون آن و حتی فحاشی می کنند نیز موضوع قابل تاملی است.

5- در پایان برای همه ورزشکاران ایرانی حاضر در مسابقات آسیایی به خصوص بازیکنان کبدی آرزوی موفقیت و پیروزی و افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران را دارم.