آرشیو سه‌شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۶۷
رسانه
۱۵
برترین هشتگ ها

از پایان عمر یک روزنامه تا اخراج کارگران

هشتگ که با علامت اختصاری # شناخته می شود در اصل یک برچسب یا کلیدواژه مشترک است که در یک بازه زمانی مشخص، محتوای مشابه و یکسان را علامتگذاری می کند تا کاربران جهانی براحتی آنها را شناسایی کنند. حجم بالای محتوای برچسب گذاری شده با این علامت بنا بر اهمیت و فوری بودن آن به اصطلاح «ترند» شناخته می شود تا به عبارت دیگر پرتیراژترین و پربازدیدترین هشتگ های جهان ترند شوند. در اینجا محبوب ترین هشتگ های جهان طی یک هفته گذشته آورده شده است.

#ArethaHomegoing

«آرتا فرانکلین» خواننده و ترانه سرای معروف که هفته گذشته به خاک سپرده شد این عبارت را مشهورترین هشتگ برای کاربران جهانی کرد.

#MilanRoma

بازی دو باشگاه معروف ایتالیا یعنی آث میلان و آس رم مقابل یکدیگر این هشتگ را طی هفته گذشته بسیار پرطرفدار کرد.

#MinisterioDeAgroindustria

با افزایش بحران اقتصادی در برزیل، وزارت کشاورزی این کشور هفته گذشته بیش از 600 کارمند خود را اخراج کرد و این در حالی بود که دو ماه قبل نیز 300 کارمند دیگر را اخراج کرده بود. این اتفاقات باعث شد کاربران با هشتگ مذکور به دولت برزیل اعتراض کنند.

#BillClinton

اظهارات اخیر بیل کلینتون رئیس جمهوری اسبق امریکا در مقابل سیاست های ترامپ این هشتگ را مورد توجه قرار داد.

#VillageVoice

ویلیج ویس که از محبوب ترین و پرتیراژترین هفته نامه های جهان محسوب می شود و در شهر نیویورک به چاپ می رسد، هفته گذشته برای همیشه به کار خود پایان داد.

#CICIG

تصمیم مورالس رئیس جمهوری گواتمالا برای دنبال کردن سیاست های ونزوئلا و نیکاراگوئه مبنی بر رها کردن فرآیند قانونگذاری و ایجاد نظم جدید در عرصه وضع قانون این هشتگ را محبوب کرد.

#Khachanov

مسابقه تنیس میان نادال و خاچانوف باعث شد این هشتگ مورد توجه همه کاربران جهانی قرار گیرد.

#SempreMilan

بازی فوتبال میان دو باشگاه محبوب آث میلان و آس رم که با پیروزی باشگاه میلان خاتمه یافت، محبوبیت این هشتگ را باعث شد.