آرشیو شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۹۴۱۹
ورزش
۱۱

گوناگون

تبریک وزیر به ملی پوشان

وزیر ورزش با انتشار پیامی صعود تیم ملی فوتبال ایران به نیمه نهایی جام ملت های آسیا را تبریک گفت.مسعود سلطانی فر پس از این صعود در متنی نوشت: پس از 15 سال تیم ملی ایران به جمع چهار تیم برتر جام ملت های آسیا صعود کرد. تنها دو گام تا تحقق رویای 80 میلیون ایرانی پس از 42 سال مانده است.

مبارک تان باشد فرزندان قهرمان ایرانی. خسته نباشید.

حاجیلو به قهرمانی رسید

رقابت های پینگ پنگ قهرمانی بانوان کشور با حضور 102 ورزشکار از 16 استان در کرج برگزار شد، ودر نتیجه پریناز حاجیلو از استان البرز برسکوی نخست این رقابت ها ایستاد.

گودین به اینتر می رود

مدافع با تجربه واروگوئه ای آتلتیکومادرید به عنوان بازیکن آزاد راهی اینترمیلان خواهد شد.میلانی ها دنبال امضای قرارداد 2 ساله با گودین هستند.

صعود قطر با شوت حاتم

تیم ملی فوتبال قطردیروز از مرحله یک چهارم نهایی فوتبال جام ملت ها به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. عبدالعزیز حاتم در دقیقه 78، تک گل این مسابقه را به ثمر رساند تا کره جنوبی، نایب قهرمان دوره گذشته حذف شود.

بازی سخت چشم بادامی ها

مدافع تیم ملی گفت: با بازی های خوبی که از خود ارائه کردیم مدعی کسب جام ملت های آسیا هستیم. روزبه چشمی پس از پیروزی ایران برابر چین، گفت: ما مدعی کسب جام خواهیم بود و همه تلاشمان را انجام خواهیم داد تا بتوانیم در پایان این تورنمنت به قهرمانی دست پیدا کنیم.وی اظهارداشت: باید به ژاپن فکرکنیم. ما بازی سختی در پیش داریم اما آنها هم متقابلا کارسختی مقابل ما درپیش خواهند داشت.

سردار تیم ملی بهترین شد

پس از پایان دیدار تیم ملی ایران برابر چین، سردار آزمون از سوی کارشناسان فوتبال آسیا به عنوان بهترین میدان انتخاب شد.آزمون در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد.

لیپی ازتیم ملی چین رفت

سرمربی تیم ملی چین ازهدایت این تیم کناررفت. لیپی پس ازشکست این تیم مقابل ایران و حذف از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا ازاین تیم جدا شد و به دوره سه ساله حضور خود دراین تیم، خاتمه داد.

دیدار استقلال با نساجی

تیم های فوتبال استقلال و نساجی که خود را برای آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر آماده می کنند، فردا در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.