آرشیو شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۹۴۱۹
ورزش
۱۱

خبر

مارکا: تیم کی روش همچنان می تازد

نشریه مارکای اسپانیا درگزارشی به صعود قاطعانه ایران به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا پرداخته و از سردار آزمون هم تمجید ویژه ای به عمل آورده است. نشریه مارکا درباره صعود تیم ملی ایران به نیمه نهایی جام ملت های آسیا با پیروزی مقابل چین نوشته است: جام ملت های اروپا به نیمه راه و مرحله یک چهارم نهایی اش رسیده است و هنوزهیچ تیمی نتوانسته است تیم ملی ایران را به زانو درآورد. شاگردان کی روش به آسانی تمام رقبای خود را شکست داده اند و حتی یک گل هم نخورده اند. تیم کی روش همچنان به پیش می تازد. و الان هم با پیروزی مقتدرانه تر و ارتقای آمار قبلی خودش یک پیروزی دیگرمقابل چین کسب کرد.

جام تختی در خانه ماند

سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با حضور کشتی گیران داخلی و نمایندگانی از هشت کشور خارجی در اندیمشک برگزار شد. در پایان این رقابت ها تیم ایران با کسب 240 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم های آذربایجان، گرجستان و کوبا نیز به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

امیدواری به مرادی در المپیک

قهرمان وزنه برداری المپیک گفت: سهراب مرادی با توجه به آمادگی خوب و عملکرد قابل قبولی که درمسابقات دارد، قطعا یکی ازشانس های کسب مدال طلا خواهد بود. بهداد سلیمی گفت: با توجه به سهمیه هایی که از تیم ملی کم شده و از6سهمیه به 2سهمیه رسیده کار دشواری برای کسب این سهمیه ها خواهیم داشت. با تغییر شرایط متاسفانه دراین مسابقات از تعداد مدال هایمان هم کاسته می شود و بنابراین امیدوارم بتوانیم صاحب دو مدال طلا در المپیک باشیم.

کربکندی: ژاپن تیم همیشگی نیست

کربکندی کارشناس فوتبال در خصوص تقابل ایران و ژاپن گفت: بازی های ژاپن را دیده ام. این تیم با بردهای ناپلئونی و با اختلاف یک گل حریفان را شکست می دهد. به نظرم اصلا ژاپن جام جهانی وآن تیمی که ما درگذشته دیده ایم، نیست. در واقع هیچ کدام از تیم ها درحد ایران نیستند. در مجموع امسال سالی است که با شایستگی می توانیم قهرمان شویم.