آرشیو سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۹۴۲۸
ورزش
۱۱

گوناگون

منشاء به عربستان می رود

مدیران تیم الباطن عربستان به عقد قرارداد با گادوین منشاء، مهاجم نیجریه ای پیشین تیم پرسپولیس بسیار نزدیک شدند تا با این بازیکن خط حمله خود را تقویت کنند.

قهرمانان کشتی مجوز گرفتند

قهرمانان رقابت های کشتی پهلوانی کشور می توانند در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی شرکت کنند. با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی و موافقت فدراسیون، نفرات اول اوزان 6 گانه رقابت های کشتی پهلوانی کشور در کرج، مجوز حضور درجام تختی را کسب کردند.

تمرین حدادی در آمریکا

دبیر فدراسیون دوومیدانی از برگزاری اردوی ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان درآمریکا خبر داد. صیامی درباره آخرین وضعیت احسان حدادی اظهارداشت: حدادی قبل از پایان بهمن راهی این کشور می شود.وی افزود: حدادی درآمریکا به مدت یک ماه زیر نظر ویلکینز تمریناتش را پیگیری می کند.

بازگشت ویسی با شاهین

تکلیف نیمکت تیم دسته اولی شاهین بوشهر با انتخاب سرمربی جدید مشخص شد.دیروز ویسی در جلسه با مسئولان باشگاه حاضر شد و پس از توافقات به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

تجدید میثاق جامعه ورزش

وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک همزمان با دهه فجر با آرمان‎های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند. سلطانی فر به همراه صالحی امیری ، معاونان، مدیران ستادی وزارت ورزش ، روسای فدراسیون ها و قهرمانان دیروز با حضوردرمرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های او تجدید میثاق کردند.

کاشانی: در خدمت پرسپولیس هستم

رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این تیم برای من و امثال من است که زحمت کشیده ایم و همیشه خودم را خادم هواداران این تیم می دانم.

جعفرکاشانی در خصوص احتمال حضور خود در هیئت مدیره جدید باشگاه گفت: از اعضای جدید هیئت مدیره کاملا بی اطلاعم. من به تازگی با وزیر که رئیس مجمع باشگاه است صحبتی نداشته ام. با این حال اگر بازهم احساس شود که می توانم به مجموعه کمکی کنم با تمام وجود در خدمت خواهم بود.

صلاح بهترین بازیکن لیگ جزیره

ستاره مصری لیورپول با انتخاب هواداران بهترین بازیکن ماه ژانویه درلیگ جزیره شد.محمد صلاح، با نمایش خیرکننده ای که به همراه تیمش داشت با آراء هواداران به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد.