آرشیو سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۹۴۲۸
ورزش
۱۱

خبر

امامی فر: از سایپا 3 امتیاز می خواهیم

مربی تیم فوتبال سپیدرود تاکید کرد، تمام هم وغم او و عوامل این تیم روی کسب نتایج خوب درلیگ برتراست.امامی فر اظهار داشت: شرایط تیم سایپا را می دانیم و با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستیم. همه تیم ها در نیم فصل دوم با قدرت ظاهر می شوند و امروز با تمام توان کار می کنیم و به حمایت هواداران مان هم برای کسب 3 امتیاز نیاز داریم. باید بگویم که فقط دنبال گرفتن 3 امتیاز هستیم.

محک ملی پوشان بسکتبال

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: با پیروزی مقابل ژاپن شرایط روحی ملی پوشان برای برتری برابر استرالیا بهتر می شود. اردوی تیم ملی بسکتبال از امروز آغاز می شود و ملی پوشان ایران تلاش خواهند کرد تا برای صعود به رقابت های جام جهانی چین آماده رقابت با تیم های ژاپن و استرالیا در پنجره ششم انتخابی شوند.شاهین طبع گفت: هفته آینده دو بازی دوستانه با تیم اردن برگزار خواهیم کرد، زمان مناسبی داریم تا در رقابت های انتخابی آماده مصاف با تیم های ژاپن و استرالیا شویم.

تقدیر تاج از وزیر ورزش

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همراهی وزارت ورزش با تیم های ملی جای تقدیر و تشکر دارد. مهدی تاج افزود: در سال جاری، مبلغ 28میلیارد و850میلیون تومان توسط وزارت ورزش به فدراسیون تخصیص داده شد که بودجه شامل مبالغ تخصیصی سالانه فدراسیون ها و جوایز حضور تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا و همچنین کمک به جوایز تیم های المپیکی بوده است. وی تصریح کرد: ضمن اینکه فدراسیون فوتبال در سال جاری 137 میلیارد تومان علاوه بر کمک وزارت ورزش در تیم های مختلف ملی و تدارک آنها و هزینه های عمرانی و ساخت و ساز در مرکز ملی هزینه کرده است. بودیمیر به بازی نمی رسد بودیمیر مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس به د لیل مصدومیت بازی مقابل پدیده را از دست داد. قرار است وضعیت دقیق این بازیکن بر ا ی بازی های بعدی تا فردا مشخص شو د.