آرشیو یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۴۹
فرهنگ: سینمای جهان
۱۲

نگاه

عجله «مالفیشنت»

شرکت والت دیزنی تاریخ اکران عمومی «مالفیشنت 2» را تعیین و اعلام کرد. این اکشن ماجراجویانه دلهره آور و فانتزی اکتبر سال جاری میلادی رنگ پرده سینماها را خواهد دید. قبل از این، قرار بود فیلم برای ماه می 2020 اکران عمومی شود. اما مدیران دیزنی تصمیم گرفتند نمایش عمومی آن را هفت ماه جلوتر بیندازند. آنها دلیلی برای اقدام خود ارائه نکرده اند.

فیلم با حال و هوای زنده خود، داستان شخصیت شرور انیمیشن کلاسیک «زیبای خفته» را تعریف می کند. آنجلینا جولی در نقش جادوگر بد طینت ماجرا بازی کرده است. داستان فیلم، ماجراهای زیبای خفته را از منظر متفاوتی به تصویر می کشد. یواکیم رونینگ، فیلمساز نروژی تبار سینما کارگردانی فیلم را انجام داده است. قسمت اول فیلم در سال2014، موفق به فروش جهانی 759میلیون دلاری شد. /ورایتی

شکارچیان ارواح در نیویورک

جیسون ریتمن می گوید نسخه تازه «شکارچیان ارواح» او، بسیار به دو فیلمی که پدرش ساخت نزدیک و شبیه خواهد بود. او این روزها در حال انتخاب بازیگران نقش های اصلی این کمدی - اکشن فانتزی است. شرکت سونی مدتی قبل اعلام کرد قصد احیای داستان مجموعه فیلم پرفروش و موفق خود را دارد. تا به حال، حضور کری کان در یکی از نقش های مهم فیلم قطعی شده است.

ریتمن پسر می گوید: «فیلم من ماجراهای قسمت اول و دوم این مجموعه را دنبال خواهد کرد. پدرم ایوان ریتمن این دو فیلم را سال های 1984 و 1989 کارگردانی کرد. داستان فیلم تازه، چند سال بعد از پایان ماجراهای قسمت دوم اتفاق می افتد و به شخصیت های نسخه اصلی، وفادار خواهد ماند.»

شرکت سونی قصد دارد کلید فیلمبرداری شکارچیان ارواح تازه اش را تابستان پیش رو بزند. شهر نیویورک محل رخدادهای داستان فیلم است. این فیلم برای اواسط ماه جولای سال 2020 آماده نمایش عمومی می شود. /کولیدر

رابرتز در مینی سریال