آرشیو شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۳۷
اخبار کشور
۱۱

محمدرضا تابش عنوان کرد

پشیمانی محمدرضا خاتمی از طرح ادعای تقلب در انتخابات 88

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: محمدرضا خاتمی گفت من خیلی ناراحتم که در این موقعیت، این حرف(ادعای تقلب در انتخابات 88) را زدم.

محمدرضا تابش، نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در برنامه تلویزیونی دست خط با اشاره به ادعای محمدرضا خاتمی درباره تقلب در انتخابات 88 گفت: خود ایشان به من گفت علیرغم اینکه من اشکالاتی را بر انتخابات وارد می دانم، ولی من خیلی ناراحتم که در این موقعیت این حرف را زدم.

تابش در ادامه گفت: در انتخابات سال 88 تقلب نشد. وی با اشاره به شروط 9 گانه رهبر معظم انقلاب درخصوص برجام، گفت: اگر آن شرایط به نحو دقیق تری مراعات می شد، ما می توانستیم نتایج موثرتر و بهتری را داشته باشیم. عضو فراکسیون امید مجلس افزود: رفتن برخی مجلس ششمی ها به آنطرف مرزها، به اصلاح طلبان ضربه زد؛ واقعا متاسفم.تابش خاطرنشان کرد: مخالف تحریم انتخابات هستم؛ راه اصلاح طلبی از صندوق رای می گذرد. وی اظهار داشت: سال 68 مجلس خبرگان تصمیم به جا و شایسته ای گرفت؛ به داشتن چنین رهبری افتخار می کنم. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شرایط اقتصادی بد است؛ شرمنده مردم هستیم. به گزارش مشرق، تابش افزود:جهش قیمت دلار قابل پیش بینی بود.