آرشیو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، شماره ۶۷۴۳
جامعه
۱۶

حق با شماست

#کارگران-افزایش حقوق

سهرابی از تهران

افزایش حقوق ناچیز کارگران وکارمندان که توسط دولت تعیین شد،کفاف زندگی پرخرج رانمی دهد وقبل از نمود پیداکردن در زندگی شهروندان، تورمی دو برابر افزایش حقوق در تمامی اجناس را شاهد هستیم. جالب تر این که بسیاری از گرانی ها با دستور مستقیم دولت انجام می شود.

#پایانه-اتوبوس

قاضیانی از تهران

نوشهر، شهر زیبا و توریستی استان مازندران پایانه اتوبوسرانی بین شهری ندارد و مسافران برای سفر به تهران، رشت (گیلان) یا شهرستان های دیگر باید ساعت ها منتظر اتوبوس های عبوری از گرگان، مشهد یا جاهای دیگر بمانند. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.

#روشنایی معابر _صرفه جویی

قاسمی از تهران

در کوچه شهید اشجعی در خیابان مختاری تهران، چراغ های معابر هنگام شب یکباره خاموش می شود و تا صبح زود هم ادامه پیدا می کند. متاسفانه این صرفه جویی اداره برق باعث اتفاقات ناگوار به خصوص هنگام صبح شده است. تاریکی بی دلیل در شب هنگام باعث دزدی از خانه های محل، و نیز عابران پیاده شده است. البته در کوچه های اطراف این صرفه جویی انجام نمی شود. اگر واقعا اداره برق تصمیم به صرفه جویی در مصرف برق دارد، می تواند در برابر پرمصرف ها، قانونی اعمال کند.

#سرعت - اینترنت

جمعی از شهروندان

اخبار این روزها حاکی از آن است که سرعت اینترنت در آینده ای نزدیک افزایش پیدا می کند اما در واقعیت این گونه نیست و نه فقط سرعت اینترنت افزایش پیدا نکرده، بلکه کاهش هم یافته است. شرکت های فروش اینترنت هم هزینه سرعت 16 مگابیت در ثانیه را از مردم دریافت می کنند، ولی در واقعیت حداکثر سرعت به 2 مگابیت در ثانیه هم نمی رسد. چرا هنگام فروش صحبتی از سرعت واقعی نمی کنند؟ آیا این کلاهبرداری به نظر نمی رسد؟ چرا هزینه های اضافی از مردم دریافت می شود؟