آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۶، شماره ۶۱۲۴
سیاست
۳

جمع شدن زیر بیرق عدالت اجتماعی فرصت مغتنمی برای اصولگرایان است

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان گفت: جمع شدن زیر بیرق عدالت اجتماعی فرصت مغتنمی برای اصولگرایان است.

مجتبی ابراهیمی دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با فارس اظهار داشت: برای اینکه در انتخابات مجلس هشتم به معنای واقعی کلمه وحدتی را بین اصولگرایان داشته باشیم و اتفاقات صورت گرفته در انتخابات شورای شهر سوم و ریاست جمهوری نهم تکرار نشود، باید اصولگرایان دو وجه را مدنظر قرار دهند و دو کار باید از همین الان انجام شود.

وی در این رابطه افزود: نخستین وجه آن است که توجه داشته باشیم ما داریم در مورد مجلس هشتم تصمیم می گیریم یعنی در هر بخشی که تصمیم گیری می شود ملاک کسانی باشند که توانایی لازم برای احراز نمایندگی مجلس مانند تعهد، تخصص، مدیریت و... را داشته باشند و کسانی را به مردم معرفی کنیم که با توجه به چشم انداز 20 ساله و فضای عدالتخواهی ایجاد شده در کشور از سوی دولت نهم، شرایط و همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند.

ابراهیمی افزود: در صورت رعایت این نکته تاکید بر هم حزبی و هم گروهی بودن، نگاه های سطحی، حزبی و درونی کنار گذاشته خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه اصولگرایان نقش مردم را باید جدی بگیرند، تاکید کرد: این واقعیت از سوی دوستان درک شود که مردم انتخاب کننده هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه های منتسب به اصولگرایی بعضا با معیارهای اصولگرایی همخوانی ندارند، تصریح کرد: در صورت رعایت شدن این دو اصل مطرح شده، خیلی از جریان هایی که فقط حزب و جناح روی آنها پافشاری می کند، کنار خواهند رفت و دست سوء استفاده کنندگان از وجهه و نام اصولگرایی رو خواهد شد.