آرشیو شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۶۹
صفحه آخر
۲۰

خبر

شهر و سلامت زنان

شرح حال: روز یکشنبه در سالن مرکز مشارکت های فرهنگی و هنری شهرداری، نشستی با موضوع «شهر و سلامت زنان» برگزار می شود. نشستی که قرار است در آن فیلم مستند«درباره مینا» به کارگردانی کاوه مظاهری نمایش داده شود و دکتر شیرین احمدنیا، جامعه شناس درباره موضوع سلامت زنان و شهر، صحبت می کند. اگر به مباحث اینچنینی علاقه مند هستید، این نشست را از دست ندهید و ساعت چهار به آدرس میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، جنب خیابان برادران مظفر (انتقال خون سابق)، طبقه فوقانی کتابفروشی فرهنگ بروید.

بخارا

شرح حال: علی دهباشی سختکوش و پرکار، مجله بخارا را سردبیری می کند و یک صد و سومین شماره این نشریه را تازگی منتشر کرده است. علاوه بر این شب های بخارا را در تجلیل از چهره های تاثیر گذار فرهنگ و هنر برگزار می کند و تازگی به کار هایش دیدار با اصحاب فرهنگ و اندیشه در کتاب فروشی آینده هم اضافه کرده است. شماره جدید بخارا را از دست ندهید. عکس جلد این شماره محمدعلی جمال زاده است با ویژه نامه ای برای این نویسنده. همچنین مطالب خواندنی از محمدرضا شفیعی کدکنی، محمدرضا باطنی، ژاله آموزگار، داریوش شایگان، محمود دولت آبادی و کامران فانی از دیگر بخش های این مجله است.

عشق تعطیل نیست

شرح حال: بیژن بیرنگ، توانایی بی نظیری برای تولید مجموعه های تلویزیونی دارد و این بار با محمدرضا گلزار و مهناز افشار این توانایی را به شبکه نمایش خانگی برده تا سریال «عشق تعطیل نیست» ساخته شود. سریالی که قسمت اول آن، خبر از یک ملغمه بامزه از مجموعه سریال های هالیوودی می دهد که با لحن و زاویه نگاه بیرنگ ساخته شده و کاملامناسب خانواده هایی است که عادت به دیدن سریال های هالیوودی ندارند و سریال های وطنی را ترجیح می دهند.

سیزده

شرح حال: اگر به دنبال فیلمی با حال و هوای متفاوت هستید، «سیزده» بهترین پیشنهاد است. فیلمی به کارگردانی هومن سیدی که با داستان و فضایی کاملامتفاوت، نسبت به جریان همیشگی سینما ساخته شد و با بازیگران خوبی که دارد، چهره ای از یک فیلم خوش ساخت و نسبتا خوب را در ذهن شما به یادگار می گذارد. امیرجعفری، ریما رامین فر، آزاده صمدی، امیرجدیدی، نوید محمدزاده، ویشکا آسایش و مهران احمدی در این فیلم بازی کرده اند و پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی ملت و سینما آزادی، سه سینمای خوب برای دیدن این فیلم هستند.