آرشیو دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴، شماره ۶۰۷۹
ایران زمین
۱۴

کمبود فضا در تنها بیمارستان تخصصی قلب لرستان

حسن نجف وند

خرم آباد-بیمارستان «آیت الله مدنی» خرم آباد با وجود ظرفیت های مناسب و نیروهای متخصص در زمینه بیماری های اطفال و قلبی عروقی که سالانه پذیرای تعداد زیادی از بیماران از شهرستان های مختلف لرستان و حتی از استان های همجوار است، اما به گفته مسئولان، این بیمارستان با کمبود فضا مواجه است.

«علاشیخی» رئیس بیمارستان«آیت الله مدنی» خرم آباد در این خصوص اظهار داشت: این بیمارستان در سال 60 به عنوان درمانگاه اطفال فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال نیز به بیمارستان تبدیل شد.

شیخی با بیان اینکه 24 فوق تخصص، متخصص و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در این بیمارستان فعالیت دارند، افزود: در صورت توسعه فضای این بیمارستان، سطح خدمات رسانی کمی و کیفی در آن، افزایش می یابد. عملیات نصب و بهسازی سامانه های گرمایشی و سرمایشی این بیمارستان با اعتبار 800 میلیون تومان در حال انجام است. همچنین با همکاری های بیمارستان علوم پزشکی لرستان، اعتباراتی برای بهبود فضای این بیمارستان تخصیص یافته، اما اگر زمینی برای این بیمارستان تملک شود، سطح کمی و کیفی فعالیت های آن نیزافزایش می یابد.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین حوزه سلامت در استان فعالیت خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و همراهی فعالان این بخش، مشکل کمبود فضای فیزیکی این بیمارستان، برطرف شود.