آرشیو شنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۱۸
سیاسی
۳

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در مورد حوادث لبنان و فلسطین؛اگر آمریکا آتش جنگ را گسترش دهد در شعله های آن خواهد سوخت

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه ای در خصوص تحولات لبنان و فلسطین نسبت به آتش افروزی آمریکا، انگلیس و اسرائیل در منطقه هشدار داد و اعلام کرد: اگر آمریکا، انگلیس و اسرائیل بخواهند آتش افروزی و درگیری ها در منطقه را گسترش دهند خود در شعله های آن خواهند سوخت.

در این بیانیه با تقدیر از مقاومت جانانه حزب الله در مقابل تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی آمده است: مقاومت حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی یک حادثه بی نظیر در منطقه است که افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را باطل کرد.

این بیانیه می افزاید: ماشین جنگی اسرائیل در مقابل مقاومت لبنان زمین گیر شده است.

جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرده است: هر روز که از جنگ می گذرد پرده ای از قدرت دفاعی حزب الله نمایان می شود، یک روز ناوشکن کاملا پیشرفته، اسرائیل غرق می شود. روز دیگر حزب الله جنگنده پیشرفته اسرائیلی را ساقط و روزی نیز تانک های بسیار پیشرفته رژیم صهیونیستی منهدم می شوند و بدین ترتیب حزب الله هر روز ضرب شست تازه ای به رژیم اشغالگر نشان می دهد.

در این بیانیه آمده است: در طول تاریخ حیات رژیم صهیونیستی سابقه نداشته است که شهرهای آن تا عمق 40 کیلومتر هدف حملات موشکی قرار گیرند.

این بیانیه می افزاید: اخبار پیروزی های حزب الله باید برای آمریکا عبرت آموز باشد و دست از ایده حفظ اسرائیل برای ناامن کردن منطقه به هر قیمت بردارد.

در این بیانیه آمده است: اگر کشورهای اسلامی در این مقطع حساس به وظایف خود در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و فلسطین عمل نکنند در تاریخ روسیاه خواهند شد و حتی در بین ملت های خود جایگاهی نخواهند داشت.

در این بیانیه همچنین از رهبری سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله تجلیل شده و آمده است: سیدحسن نصرالله رهبری است که افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را باطل کرد و امروز حزب الله مظهر وحدت ملی در لبنان می باشد.