آرشیو یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۱۶۱۲
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

کمک های یک میلیون دلاری: دبیر ستاد توسعه اقتصاد ایران و عراق از پرداخت وام یک میلیون دلاری ایران به عراق برای اجرای طرح های زیربنایی در آن کشور خبر داد. به گزارش فارس دانایی فرد اعلام کرد روزانه سه میلیون لیتر گازوئیل و نفت سفید نیز به منظور تامین سوخت مورد نیاز مردم عراق از ایران به عراق صادر می شود. همچنین ایرنا گزارش داد شهردار نبطیه در جنوب لبنان اعلام کرد ایران در ادامه کمک به بازسازی لبنان یک میلیون دلار برای اجرای طرح های توسعه یی در این شهر اختصاص داده است.

عیدی دولتی: شنیدیم دولت نهم به مناسبت بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب مبلغ 29 هزار تومان به کارمندهای خود عیدی می دهد. یکی از بانک های دولتی هم به کارمندانش حقوق 22 روز را به مناسبت 22 بهمن عیدی خواهد داد. این در حالی است که برخی از مراکز دولتی نظیر بورس نیز مبالغی برای عیدی اختصاص داده اند.

تربیت خبرنگار در ارشاد: در خبرها آمده است معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد با تاکید بر اینکه مشکل امروز مطبوعات «نداشتن نیروهای حرفه یی در عرصه رسانه» است برای آموزش نیروهای انسانی و برگزاری دوره های خبرنگاری و مصاحبه اعلام آمادگی کرد.