آرشیو دوشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۴۰۱۵
ایران زمین
۲۳

گنجنامه، میزبان بازارچه فصلی صنایع دستی می شود

همدان- خبرنگار«ایران»: معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان همدان اعلام کرد: گنجنامه میزبان سومین بازارچه فصلی صنایع دستی شهر همدان شد.

احمد جعفرپور با بیان این که این سومین بازارچه فصلی در شهر همدان و پنجمین بازارچه در استان همدان است، گفت: این بازارچه در فضایی به وسعت 120 مترمربع میزبان هنرمندانی است که در قالب 10 غرفه به عرضه محصولات صنایع دستی خود پرداخته اند و در حال حاضر نیز 10 هنرمند و صنعتگر صنایع دستی به عرضه محصولاتی چون سفال، نقاشی روی سفال، مصنوعات چرمی، معرق چوب، مشبک فلز، خراطی و قاب سازی مشغولند.

وی با بیان این که در ایجاد بازارچه های فصلی، اماکن فرهنگی و تاریخی را طرف توجه قرار داده ایم، اظهار داشت: سعی می شود با برپایی این نمایشگاه ها در اماکن تاریخی جاذبه های صنایع دستی را در کنار جذابیت های محیطی یکجا مورد توجه قرار دهیم.

جعفرپور تصریح کرد: این بازارچه مانند سایر بازارچه های تابستانی استان به صورت چرخشی و هر 15 روز یکبار در اختیار هنرمندان قرار گرفته و تا پایان تابستان نیز به قوت خود باقی است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی همدان با بیان این که هدف از برگزاری این بازارچه در گام اول بازاریابی برای صنایع دستی است، یادآور شد: مشتری مداری و ایجاد بازارهای جدید از دیگر اهداف راه اندازی این بازارچه ها است.