آرشیو شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۶۶۵۹
شهرستان ها
۱۱

تکریم ارباب رجوع در راس خدمات قضائی است

اصفهان-خبرنگاررسالت:

تکریم ارباب رجوع در راس خدمات قضائی است.

رخشنده رو مشاور حوزه اداری مالی قوه قضائیه که در مراسم افتتاح ساختمان جدیدالاحداث دادگستری شهرستان فریدن سخن می گفت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با لطف الهی و به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی قوه قضائیه نیز همانند سایر قوا منشا اقدامات و پیشرفت های قابل توجهی بویژه در دهه اخیر بوده است.

وی به مجهز شدن دستگاه قضائی به سیستم نرم افزاری IT و اتوماسیون اداری و CMS اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: علاوه بر این پیشرفت های نرم افزاری دربخش سخت افزاری نیز اقدامات خوبی درقوه قضاییه صورت پذیرفته که کاهش چشمگیر اطاله دادرسی ازمهمترین دست آوردهای آن می باشد.

مشاورحوزه اداری مالی قوه قضائیه با اشاره به بحث بهداشت قضائی که از تاکیدات ریاست قوه قضائیه می باشد یادآور شد: می بایست تمام سازمان های مسئول و ذی مدخل در تحقق امر بهداشت قضائی فعال شده و همیاری وهمکاری لازم را به عمل آورند.

وی در ادامه به راه اندازی پاره ای از پروژه های عمرانی در دستگاه قضائی اشاره و تصریح کرد: همواره تاکید آیت الله هاشمی شاهرودی براین بوده است که ساختمان های دادگستری ها درسطح کشور باید به گونه ای باشد که درشان مردم باشد.

غلامرضا انصاری رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی ازعملکرد و اقدامات دادگستری این استان اظهار داشت: به لطف الهی و به برکت نگرش عاشورایی و پیروی از مکتب امام حسین (ع) استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی که شعار اصلی مردم ما بوده محقق گشت و درکنار پیشرفت و تحولی که در تمام زمینه ها حاصل شده قوه قضائیه نیز متحول ومشمول پیشرفت هایی بوده است که از همه مهمتر استقلال قوه قضائیه است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و طبق قانون اساسی قوه قضائیه که قبل ازانقلاب زیرنظر قوه مجریه بود به صورت قوه ای مستقل درکنار قوای دیگر قرار گرفت.