آرشیو شنبه ۶ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۶
شهرستان ها
۱۱

ایران در کیهان

جلسات قرائت قرآن

رشتخوار - خبرنگار کیهان: به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رشتخوار و به منظور گسترش قرائت قرآن کریم در بین اقشار مختلف جامعه جلسات قرائت قرآن کریم در این شهرستان برگزار می شود.

تقدیر از 170 کشاورز

شهریار - خبرنگار کیهان: همزمان باهفته جهاد کشاورزی طی مراسمی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان شهریار از 170 نفر از کشاورزان نمونه استانی و شهرستانی تقدیر شد.

بهره برداری از 13 پروژه عمرانی

¤ 13 پروژه عمرانی تولیدی با حضور مسئولان استان و شهرستان شهریار به بهره برداری رسید. مهندس قره گوزلی رئیس جهاد کشاورزی شهریار گفت: این پروژه ها از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری شخصی مورد بهره برداری قرار گرفت.

طرح سنجش سلامت نوآموزان

گرگان - خبرنگار کیهان: همزمان با سراسر کشور طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه در استان گلستان نیز آغاز شد.

براساس این گزارش امسال برای طرح سنجش نوآموزان در استان گلستان 18 پایگاه در نظر گرفته شده است که در دو مرحله و هر مرحله بمدت 25 روز کاری مفید به ارائه خدمات سنجشی خواهند پرداخت.

برگزاری کاروان سلامت در روستاها

اسفراین - خبرنگار کیهان: جمعیت هلال احمر اسفراین در راستای اهداف بشردوستانه و در جهت تسکین آلام بشری و کمک به امر سلامت جامعه اقدام به برگزاری کاروان سلامت در روستاهای محروم می کند.

بهسازی قبرستان برزک

کاشان - خبرنگار کیهان: شهردار شهر کوهستانی برزک از توابع شهرستان کاشان از آغاز عملیات بهسازی قبرستان این شهر خبر داد.

محمود اشرفی گفت: با توجه به فضای نامناسب قبرستان که در جوار گلزار شهدا وحرم امامزاده سراج الدین ابن موسی (ع) قرار دارد، شهرداری را بر آن داشت تا به طراحی آماده سازی و ایجاد فضای متناسب با نیازهای مردم اقدام کند.

اجرای طرح نشاط و تعالی

هفتکل - خبرنگار کیهان

در مراسمی با حضور فرماندار، مسئولان سپاه و بسیج شهرستان هفتکل طرح نشاط و تعالی ناحیه مقاومت بسیج هفتکل آغاز به کار کرد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ موری بازفتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل گفت: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در 16 پایگاه تابستانی به استعداد جذب 2 هزار نفر برگزار می شود.

برداشت هویج فرنگی از مزارع

بادرود - خبرنگار کیهان:

بنابر اظهارات مهندس مختاریان پور مسئول مرکز خدمات کشاورزی بادرود کار برداشت محصول هویج فرنگی از سطح بیش از 200 هکتار از مزارع کشاورزی بادرود آغاز شد.