آرشیو سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۸۷
ایران زمین
۲۳

برنامه های فرهنگی، هنری در شهرستانها

مشهد نمایشگاه عکسی با عنوان «پائیزانه» در محل نگارخانه میرک مشهد برپا شد. در این نمایشگاه، 30 تابلو نقاشی با موضوع طبیعت به نمایش گذاشته شده و تا 27 آذر ماه همه روزه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 17 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

اراک نمایش «وقتی خورشید از رحمتش درد می کشد» به نویسندگی و کارگردانی سعید زارع تا 28 آذرماه در نگارخانه استاد آشتیانی اراک اجرا می شود.سمانه لطیفی، احسان ناجی، مائده وحید، بهجت توجه، سمیرا پور داود و حسام الدین لک در این نمایش هنرنمایی می کنند.

سنندج نمایشگاه عکسی با عنوان نماز و نیایش در شهرستان سنندج گشایش یافت.

آثار این نمایشگاه کاری از حمیدرضا گوهری دبیرعکاسی و فیلمبرداری هنرستان های کاردانش سنندج و مدرس انجمن سینمای جوان است که با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان آثار خود را به نمایش گذاشته است. در این نمایشگاه بیش از 60 اثر هنری در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. این نمایشگاه تا27آذرماه در محل نمایشگاه صنایع دستی خیابان پاسداران سنندج برپاست.

کاشمر نمایشگاه نقاشی رنگ و روغن در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر افتتاح شد.

در این نمایشگاه 30 اثر از آثار منظره، طبیعت و پرتره مصطفی امینی و جمعی از هنرجویان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. علاقه مندان تا 25 آذر ماه در 2 نوبت صبح و عصر می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.