آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۷۶
حوادث
۱۵

جشنواره ملی جوان سرباز

22 تیرماه برگزار می شود

رئیس اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا از برگزاری جشنواره جوان سرباز در چارچوب جشنواره ملی جوان ایرانی در تیرماه امسال خبر داد.

سرهنگ «حجت اله واعظی نژاد» با اعلام این خبر گفت: جشنواره جوان سرباز یکی از پانزده جشنواره موضوعی و تخصصی جشنواره ملی جوان ایرانی است که قرار است با حضور سربازان برتر و موفق نیروهای مسلح سراسر کشور در 22 تیر امسال در تهران برگزار شود.

وی افزود: این جشنواره با همکاری نیروهای مسلح و سازمان ملی جوانان به منظور معرفی و تجلیل از سربازان برتر و موفق در عرصه های مختلف دفاعی، امنیتی و سازندگی کشور برگزار می شود.

رئیس دبیرخانه جشنواره ملی جوان سرباز یادآور شد: این جشنواره در ده محور شامل1- سرباز و ایثارگری 2- سرباز، دفاع و امنیت 3- سرباز، نظم و انضباط اجتماعی 4- سرباز و مبارزه با موادمخدر 5- سرباز و سازندگی 6- سرباز و اقدام شایسته 7- سرباز و فداکاری 8- سرباز و امور فرهنگی هنری 9- سرباز، خلاقیت و نوآوری 10- سرباز، ورزش و تربیت بدنی برگزار می گردد.

سرهنگ واعظی نژاد اعلام کرد: در هر محور سه سرباز برتر به عنوان رتبه اول تا سوم و در مجموع سی سرباز موفق و برتر در عرصه های دفاعی، امنیتی و سازندگی کشور با نظر هیئت داوران نیروهای مسلح انتخاب شده و در مراسم جشنواره از آنها تجلیل خواهد شد.

سرهنگ واعظی نژاد تصریح کرد: از میان سی سرباز برتر و موفق نیروهای مسلح، یک سرباز به عنوان سرباز نمونه کشور به جشنواره ملی جوان ایرانی راه خواهد یافت.