آرشیو دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۳۳۶۴
اقتصادی
۴

طرح نوروزی نظارت بر عرضه بنزین کلید خورد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به آغاز طرح نظارت بر عرضه بنزین نوروزی در جایگاه های سوخت از راه اندازی جایگاه سیار بنزین در مسیرهای شلوغ خبر داد و اعلام کرد: برای نوروز امسال کمبود بنزین و گازوئیلی برای عرضه به مردم وجود ندارد.

جلیل سالاری در گفت وگو با مهر افزود: در حال حاضر بیش از 4800 جایگاه بنزین، گازوئیل و سی.ان.جی در سراسر کشور در مدار بهره برداری قرار دارد و از 13 اسفند سال جاری طرح نظارت نوروزی از این مجاری عرضه آغاز شده است.

وی با تاکید بر این که طرح نظارت نوروزی بر جایگاه های بنزین تا 20 فروردین سال 1391 در کل کشور ادامه می یابد، تصریح کرد: بر این اساس از روز شنبه تیم های جدید بازرسی در سطح مناطق 37 گانه پخش فرآورده های نفتی فعال و به مبادی مختلف ذخیره سازی، انتقال، توزیع و عرضه سوخت اعزام شده اند.

این عضو هیات مدیره شرکت ملی پالایش و پخش نفتی در پاسخ به این سوال که آیا برای نوروز امسال نصب و راه اندازی جایگاه سیار بنزین در مسیرهای شلوغ و پررفت وآمد در دستور کار قرار گرفته است؟ توضیح داد: امسال برخی از مسیرهای شلوغ و پررفت وآمد نوروزی در استان های مختلف کشور شناسایی شده است.

سالاری با اشاره به نصب و راه اندازی جایگاه سیار بنزین در برخی از مسیرهای پررفت وآمد همچون مسیر تهران مشهد و مسیرهای منتهی به استان های شمالی کشور گفت: با راه اندازی این جایگاه ها مدت زمان سوختگیری خودروها به حداقل کاهش می یابد.