آرشیو یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲، شماره ۲۰۶۸۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

سرتیپ علی فضلی اعلام کرد: دیدار 4 میلیون و 860 هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: طی سال گذشته 4 میلیون و 860 هزار نفر از کربلاهای ایران، مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور دیدن کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرتیپ علی فضلی ظهر دیروز در جلسه ستاد راهیان نور استان گلستان اظهار داشت: در طول سال های گذشته با همتی که در این راه صورت گرفته است تعداد بازدیدکنندگان و زائران مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، هر ساله افزایش چشمگیر و رو به رشدی داشته و این رقم که در سال های آغازین در حدود 400 هزار نفر بود، در سال گذشته به 4 میلیون و 860 هزار نفر رسیده است.

وی در ادامه گفت: 850 اقدام فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش کشور صورت می گیرد که به گواه کارشناسان تعلیم و تربیت، اردوهای راهیان نور، اثرگذارترین این اقدامات فرهنگی بوده و از این منظر همه ساله تعداد زیادی از دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان با رضایت خود و خانواده به این مناطق اعزام می شوند.

فضلی اظهار داشت: امروز قریب به 26 هزار روحانی، بیش از 20 هزار راوی و 10 هزار خدمه که از استاد حوزه و دانشگاه تا دانشجو، طلبه، دانش آموز و... را شامل می شود، در خدمت این رسالت و ماموریت بزرگ قرار دارند.وی با اشاره به برنامه های فرهنگی در قالب راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور گفت: اجرای نمایش رزمی شبانه با بازسازی قطعاتی از دفاع مقدس از برنامه های اثرگذاری است که در این مناطق صورت می گیرد و استقبال مردم از این برنامه ها نشان دهنده این است که مردم دل در گرو ارزش های دفاع مقدس دارند.