آرشیو چهارشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۴۶
اجتماعی
۴

سلام ایران

کمک هزینه سفر: آقای حسین رضایی محلاتی گفته اند که کارگر بازنشسته شرکت آب و فاضلاب محلات هستند. اخیرا دولت محترم و صندوق بازنشستگی کشوری مبلغی را به عنوان کمک هزینه سفر برای بازنشستگان دولت اختصاص داد ه اند؛ اما متاسفانه هزینه ای به این منظور برای کارگران بازنشسته تامین اجتماعی در نظر گرفته نشده است. از رئیس جمهوری محترم و جناب آقای نوربخش تقاضای مساعدت دارند.

مسکن مهر: خانم سکینه بهمنش اظهار کرده اند که در مسکن مهر ماهدشت ثبت نام کرده و مبالغ درخواستی را نیز واریز کردیم. پس از گذشت

7 سال، درخواست 5 میلیون تومان کرده و گفته اند 2 ماه دیگر واحدها را تحویل می دهیم اما با گذشت 15 ماه، خبری از تحویل واحدها نیست. ضمن اینکه مجددا اعلام کرده اند باید مبلغ 5/4 میلیون تومان دیگر بپردازید. لطفا رسیدگی شود.

کمک به پرداخت شهریه دانشگاه آزاد: آقای حسین حقیقی اعلام کرده اند که رتبه فرزندم در کنکور 20 هزار شده و در دانشگاه آزاد قبول شده است. من یک مستمری بگیر هستم که ماهی 800 هزار تومان حقوق می گیرم. شهریه دانشگاه را چگونه باید تامین کنم؟

کم فروشی در پمپ بنزین: میثاقی هستم و صاحب خودرویی که بر اساس اطلاعات شرکت سازنده ظرفیت باک آن 45 لیتر است و در زمانی که چراغ بنزین آن روشن شود، باید 9 لیتر بنزین در باک موجود باشد. من تاکنون دو بار به پمپ بنزین مراجعه کردم و حدود 44 لیتر بنزین زدم، در صورتی که با محاسبات بالاو شرایط روز متوجه شدم بیش از ظرفیت بنزین در باک جای گرفته است که این نشان از کم فروشی در پمپ بنزین است. از مسئولان تقاضای نظارت بیشتر را داریم.