آرشیو چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳، شماره ۴۱۳۰
فرهنگ و هنر
۵

کارگردان «پاپ»، تنهای تنهای تنها ست

دو سال پیش احسان عبدی پور با فیلمی به نام «تنهای تنهای تنها» پدیده سینمای ایران شد. عبدی پور دو سال است درگیر فیلمی به نام «پاپ» شده است. اما این بار گویا همای سعادت توجه رسانه ها و مسئولان سینمایی روی دوش او ننشسته است.

به گزارش تسنیم، این کارگردان جوان بوشهری امسال فیلم «پاپ» را برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده کرده است و دوشنبه شب نیز در دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر به نمایش درآمد و نقد و بررسی شد.

عبدی پور در این نشست درباره آخرین ساخته اش گفت: برای حضور «پاپ» در جشنواره فیلم فجر، فرم اینترنتی آن را پر کردم. البته هنوز مراحل فنی و موسیقی کار باقی مانده است. تصحیح رنگ فیلم هم نیازمند یک پولی است که همه اینها را ذره به ذره آماده می کنیم، متاسفانه این روزها برخی ناملایمات و کم لطفی ها گرفتارمان کرده است. او در پاسخ به دانشجویان درباره به کارگیری لهجه بوشهری برای فیلم جدیدش با بیانی طنز گفت: من اهل ادا درآوردن های مرسوم هنری در این سال ها نیستم، اگر به «آب» می گویم «او» قبول دارم که «H2O»یی که برای «او» به کار می برم با «آب» فرق دارد. من اگر هگل هم بخوانم با لهجه بوشهری آن را می خوانم، البته به معنای این نیست که نتوانم با تهرانی ها کار کنم. منتها سعی می کنم وارد ساحت قصه هایی شوم که با سبک زندگی آدم هایش ربط داشته باشم.