آرشیو دوشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۱۵
ورزشی - اخبار کشور
۹
گفت و گو

به احتمال 99 درصد در لیگ ایران می مانم

معروف: صحبت از کسب سهمیه المپیک زود است

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه صحبت از کسب سهمیه المپیک در جام جهانی زود است گفت: به احتمال 99 درصد در لیگ ایران می مانم.

میرسعید معروف در پایان تمرین دیروز ملی پوشان در خصوص میزان آمادگی بازیکنان،شرایط تیم ملی در راه بازی های المپیک، وضعیت تیم آینده اش و... سخن گفت که گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

* 15 روز استراحت خیلی خوب داشتیم و فکر می کنم بعد از مسابقاتی که داشتیم این استراحت نیاز بود. حضور تیم ملی «ب» در مسابقات جام ملت های آسیا تصمیم بسیار خوبی بود که گرفته شد.

*مسیر سختی در پیش داریم و باید در مدت 15 روز 11 مسابقه انجام دهیم و تورنمنت سختی در پیش داریم. البته این شرایط برای تمام تیم ها وجود دارد. امیدوارم بازی های تدارکاتی بتواند ما را در شرایط مسابقه قرار دهد.

* تیم ایران معمولادر بازی های اول هر تورنمنت با مشکلاتی روبه رو است که امیدوارم در جام جهانی این موضوع گریبانگیر ملی پوشان نشود و از همان روز اول بتوانیم با برد کارمان را شروع کنیم چرا که مسابقات اول تعیین کننده خواهد بود و اگر بتوانیم کار را با پیروزی آغاز کنیم در ادامه حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

* به غیراز جام جهانی یک مرحله انتخابی المپیک دیگر هم پیش رو داریم. هدفمان این است که در جام جهانی سهمیه المپیک کسب کنیم اما شاید صحبت کردن در این مورد خیلی زود باشد. چرا که برخی از تیم ها با بیش از صد درصد توان خود در مسابقات حاضر می شوند تا به المپیک برسند.

* فکر می کنم در مسابقات انتخابی دومی که به میزبانی ژاپن برگزار می شود راحت تر بتوانیم سهمیه کسب کنیم. کل هدف مجموعه این است که ناکامی های قبلی برای رسیدن به المپیک را جبران کنیم و برای اولین بار به المپیک برسیم.

*تیم فصل آینده ام هنوز مشخص نیست. به احتمال 99 درصد در ایران خواهم ماند اما هنوز تیمم را انتخاب نکرده ام.