آرشیو یکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۲۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

سوانح رانندگی در 3 استان جان 14 نفر را گرفت

تصادفات جاده ای در استان های ایلام، خوزستان و بندرعباس جان 14 نفر را گرفت و 15 نفر را روانه بیمارستان کرد.

سرویس شهرستان ها-به گزارش ایرنا از ایلام، برخورد یک دستگاه مینی بوس با خودرو سواری پژو 405 در جاده ایلام- مهران 5 کشته و 9 زخمی برجای گذاشت.

فرمانده پلیس راه ایلام گفت: این تصادف ساعت 6 صبح دیروز در مسیر ایلام- مهران و بعد از روستای گلان اتفاق افتاد.

سرهنگ محسن ناصری افزود: یکی از کشته های این تصادف مربوط به خودرو مینی بوس بود و 4 نفر دیگر از سرنشینان خودرو پژو 405 بودند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز گفت: به دلیل برخورد یک دستگاه خودرو پژو با اتوبوسی که کنار خیابان پارک شده بود، راننده پژو و تعمیرکار خودرو جان باختند.

شهرام مقام افزود: در این حادثه که در ایستگاه 12 آبادان حوالی زیارتگاه سیدعباس به وقوع پیوست، راننده اتوبوس و شاگرد راننده نیز زخمی شدند.

مسئول فوریت های پزشکی سرپل ذهاب هم گفت: در اثر برخورد یک دستگاه تریلر کشنده عراقی با یک دستگاه پراید در جاده سرپل ذهاب سه نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند.

حسن عزیزی زمان وقوع این حادثه رانندگی را ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه اعلام کرد و افزود: علت این حادثه بی احتیاطی راننده تریلر کشنده عراقی و حرکت در خلاف جهت بوده است.

همچنین فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان با وانت نیسان در جاده داراب- بندرعباس، 4 نفر جان باختند و 2 نفر مصدوم شدند.

سرهنگ کسری سیروسی علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راننده سواری پیکان، و به دلیل انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز اعلام کرد.