آرشیو یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

بهنوش بختیاری: فرصت بازی در تلویزیون را از دست نمی دهم

بهنوش بختیاری، بازیگر تلویزیون و سینما که این روزها با مجموعه «محله گل و بلبل» روی آنتن تلویزیون است، می گوید دلم می خواهد بچه ها هم مرا بشناسند.

بهنوش بختیاری که نسبت به سال های پیش در تلویزیون کم کارتر شده است و فقط در یک برنامه کودک حضور دارد، در این باره به مهرگفت: آخرین کار من در تلویزیون «محله گل و بلبل» شبکه دو است که آنجا هم به دلیل علاقه ای که به بچه ها دارم حضور یافته ام و از طرفی دلم می خواست بچه ها هم مرا بشناسند و نسل بعدی مرا در خاطرات کودکی شان شریک بدانند.

وی افزود: همان طور که اکبر عبدی و آتیلاپسیانی را از «محله برو بیا» می شناختیم و دوستشان داشتیم، دلم می خواهد نسل جدید هم با من غریبه نباشد. در یک سال گذشته مصمم شدم و به خودم این جرات را دادم که 25 کار را تا الان رد کنم. نمی دانم تصمیم درستی بود یا غلط اما خیلی پشیمان نیستم چون غالب فیلمنامه ها از متوسط هم پایین تر بود و همه نقش ها مشابه هم و شبیه آنچه من زیاد تجربه اش کرده ام.

این بازیگر با تاکید بر این که رد کردن پیشنهادها به معنی دوری از تلویزیون نیست، بیان کرد: اتفاقا قاب تلویزیون را خیلی دوست دارم چون با مردم احساس نزدیکی می کنم و سعی می کنم هیچ وقت فرصت بازی در تلویزیون را از دست ندهم؛ اما ترجیح می دهم بعد از این متفاوت تر ظاهر شوم.