نقدی بر کتاب «شکار و تاریکی» اثر ادوگاوا رانپو
حقیقتی که آنجا نبود
ادبیات معاصر ژاپن ادبیاتی است سرشار از تصویر، که بی شک ریشه در باورها و اسطوره های مردم این سرزمین (به طور مثال؛ قصه گنجی)، تصاویر چاپ چوبی ژاپنی (او-کی-یو-ئه) و شکل های گوناگون نمایشی (نو،کابوکی، بونراکو و...) در این کشور دارد. سنت تصویرسازی در ادبیات معاصر ژاپن هم قابل ردگیری است، همان طور که در آثار نویسندگان قرن بیستم مانند ریونوسکه اکتاگاوا (راشومون، در بیشه خیزران)، یاسوناری کاواباتا (خانه خوبرویان خفته)، کوبو آبه (زن در ریگ روان)، بنانا یوشیموتو (سر سخت)، هاروکی موراکامی (کافکا در کرانه، پس از تاریکی و...) با این امر برخورد می کنیم. البته مثال هایی که ذکر کردم بر پایه ترجمه هایی است که
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.