آرشیو دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۷۳
شهرستان ها
۷

آغاز پرداخت تسهیلات 40 میلیون تومانی مسکن مهر در فارس

مدیر امور شعب بانک مسکن استان فارس از آغاز تسهیلات 40 میلیون تومانی مسکن مهر در شعب بانک مسکن این استان خبرداد و گفت: دستگاه های متولی برای دریافت این تسهیلات می توانند اقدام کنند.

علی کمالی اظهار داشت این تسهیلات از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان افزایش یافته و واحدهایی که دارای 60 درصد پیشرفت باشند این تسهیلات به آنان تعلق می گیرد.

کمالی با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن مهر تا 15 اسفندماه پرداخت می شود بیان کرد: در این زمینه دستگاه های متولی فرصت دارند در کمترین زمان ممکن با مراجعه به شعب بانک مسکن نسبت به دریافت این تسهلات اقدام کنند.

وی افزود: در موضوع مسکن به 107 هزار و 984 واحد در استان فارس تسهیلات پرداخت شده و در حال حاضر نیز 21 هزار و 162 واحد مشمول دریافت تسهیلات 40 میلیون تومانی مسکن مهر هستند.

مدیرامورشعب بانک مسکن استان فارس گفت: هر استانی که بیشترین جذب را در پرداخت تسهیلات مسکن مهر داشته باشد این تسهیلات با توجه به تعهد دولت در کمک تکمیل مسکن های مهر پرداخت می شود.

مدیرامورشعب بانک مسکن استان فارس بیان کرد: از تعداد 11 هزار تسهیلات اعطا شده ساخت مسکن، یکهزار تسهیلات در زمینه ساخت خانه در بافت فرسوده شیراز بوده و مابقی نیز در بخش انبوه سازی شخصی سازی بوده است.