آرشیو شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۵
ورزش
۱۸

استارت پرسپولیس جدید با برد

پرسپولیس در نخستین دیدار با خریدهای جدیدش موفق شد تیم دسته اولی کولوس اوکراین را در اردوی تدارکاتی اش در این کشور شکست دهد؛ نتیجه ای که باعث خوشحالی برانکو شده است.

اردوی پرسپولیس درحالی در اوکراین پیگیری می شود که هرچند تجربه نشان داده دیدارهای تدارکاتی پیش فصل محکی جدی برای تیم های باشگاهی فوتبال ایران محسوب نمی شود، با این حال پیروزی در اوکراین باعث خوشحالی پرسپولیسی های دوآتشه و خود برانکو ایوانکوویچ شده است. در این دیدار دوستانه گادوین منشا، از خریدهای جدید پرسپولیس در دقیقه 20 گل اول را با شوت زیبایی به ثمر رساند. گل دوم پرسپولیس روی ضربه ایستگاهی توسط شجاع خلیل زاده به ثمر رسید. در نیمه دوم نیز فرشاد احمدزاده در پی همکاری با منشا، سومین گل پرسپولیس را وارد دروازه کولوس کرد.

گل چهارم پرسپولیس در پی ارسال زیبای صادق محرمی و ضربه سر علی علیپور وارد دروازه حریف شد.

تمجید برانکو از درخشش گادوین منشا

مهاجم نیجریه ای جدید پرسپولیس توانست در اولین دیدار سرخپوشان در اردوی اوکراین درخشش جالب توجهی داشته باشد. گادوین منشا ضمن به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل برای همبازیانش در طول بازی موقعیت های زیادی را ساخت تا بتواند جای خالی مهدی طارمی را بخوبی در این اردو پر کند. از این رو این بازیکن تا حد زیادی مورد توجه برانکو قرار گرفته و سرمربی سرخپوشان بارها در طول بازی مقابل کولوس به تمجید از این بازیکن پرداخت. منشا مهم ترین اسلحه برانکو برای مبارزه با جای خالی طارمی در پرسپولیس است.