آرشیو شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۱۷
صفحه آخر
۲۴
#توئیت نامه

ناپختگی <ترامپ>

کاربران زیادی در توئیتر درباره معلولان نوشتند. معلولانی که هیچ کدام از امکانات شهری برای رفت و آمدشان فراهم نیست و محکوم به خانه نشینی هستند. بخشی از این کاربران اما خود، معلولانی بودند که از مشکلات شان می نوشتند. از اینکه حتی پیاده روی های همسطح هم خیلی کم در سطح شهر وجود دارد و امکان سوار شدن و استفاده از وسایل نقلیه عمومی مثل مترو یا اتوبوس را ندارند؛ جملاتی غم انگیز که باعث شد خیلی ها نسبت به آن واکنش نشان دهند.

با خروج امریکا از یونسکو به خاطر سیاست های ضداسرائیلی، کاربران توئیتر حسابی به این موضوع پرداختند و البته درباره ناپختگی و دیوانگی های ترامپ نوشتند.

بخصوص که قرار است درباره برجام حرف بزند و همه منتظرند تا ببینند او چه کار خواهد کرد. کاربران توئیتر مواضع مختلفی نسبت به این اتفاق دارند. بعضی نگرانند، بعضی هم می نویسند که حتی اگر برجام را نقض کند اتفاقی نخواهد افتاد. به هر صورت خیلی ها درباره ترامپ و مشکلاتی که برای امریکا و جهان به وجود آورده می نویسند. احتمال حمله عراق به کردستان هم دیگر خبری بود که در توئیتر دیده شد. حضور پیشمرگه ها و احتمال دخالت ایران از جمله موضوعاتی بود که در این باره به آن اشاره می شد.