آرشیو چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۵
شهرستان ها
۷

نماینده مجلس: مطالبات مردم قاین باید پیگیری شود

قاین- خبرنگار کیهان: نهادهای مردمی و نمایندگان مردم در شهرستان قاینات نسبت به هرگونه تاخیر و عدم پاسخگویی به امور شهرستان و مطالبات مردمی هشدار دادند.

به دنبال تاخیر و تعلل گسترده در مطالبات مردمی، پروژه های عمرانی نیمه تمام وتوسعه شهرستان، نماینده مردم قاینات و زیرکوه درمجلس شورای اسلامی ضمن تذکر نسبت به این موضوع گفت آمادگی دارد در کنار مدیران دستگاه های اجرایی و مدیریت شهرستان امور مربوط به مطالبات مردمی و توسعه شهرستان و برون رفت از تاخیر بلندمدت در پرو ژه های شهرستان را پیگیری و دنبال کرده و زمینه ارتباط و دیدار مدیران اجرایی با مسئولان مافوق در تهران را فراهم کند. فلاحتی همچنین نسبت به سیاسی کاری برخی مدیران اجرایی شهرستان تذکر داد و افزود مدیران باید تمام تلاش خود را به پیگیری امور مردمی و حرکت بر مدار قانون و کار کارشناسی قرار دهند و از سیاسی کاری بپرهیزند.

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین نیز با اشاره به ضرورت پیگیری مطالبات و تدبیر پروژه های نیمه تمام شهرستان گفت آمادگی دارد مدیران دستگاه های اجرایی را تا هر کجا لازم باشد همراهی کند.

همچنین وی اعلام کرد آمادگی دارد برای سرعت بخشیدن به امور شهرستان و مشکلات مردم هرجا حضور یا امضای وی موثر باشد حاضر گردد و مدیران را همراهی و مساعدت کند.

وی در عین حال گفت: در صورت هرگونه تعلل و کم کاری مدیران و دستگاه های اجرایی شهرستان موضوع را از تریبون نماز جمعه به اطلاع مردم خواهد رساند.

شورای اسلامی شهر قاین نیز ضمن اعلام آمادگی هرگونه همکاری با دستگاه های اجرایی برای تسریع در توسعه و پیشرفت شهرستان و تحقق مطالبات بر زمین مانده و مشکلات عدیده شهروندان اعلام کرد: در صورت عدم توجه به مطالبات مردم و پاسخگو نبودن مسئولان نسبت به حقوق شهرستان، نمایندگان مردم در شورای شهر قاین به صورت جمعی استعفا خواهند داد.

محمدرضا قرائی رئیس شورای اسلامی شهر قاین نیز آمادگی شورا برای هرگونه همکاری با دستگاه های اجرایی شهرستان را اعلام و گفت: برای پیگیری امور شهرستان و تحقق مطالبات شهروندان با تمام توان و ظرفیت در خدمت مدیران دستگاه های اجرایی هستیم و کم کاری و تاخیر در امور مردم را نمی پذیریم.