آرشیو سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۶۹۹۳
رسانه
۱۵
برترین هشتگ ها

از یوزپلنگ برفی تا دولت جدید لبنان

حتما شما هم تاکنون واژه «هشتگ» به گوشتان خورده است. این عبارت که در شبکه های اجتماعی کاربرد دارد با علامت # شناخته می شود و در اصل یک برچسب مجازی برای دسته بندی و به اشتراک گذاری پست ها و نظرات کاربران درباره موضوعات خاص در سطح محلی و بین المللی محسوب می شود تا خارج از حلقه دوستان، عموم کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. در اینجا محبوب ترین هشتگ ها از نظر کاربران جهانی طی هفته گذشته آورده شده است.

#KidsSyria

یونیسف وابسته به سازمان ملل متحد که در اصل صندوق حمایت از کودکان محسوب می شود در آخرین گزارش خود اعلام کرد دلایلی نظیر سرمای شدید، گرسنگی، جنگ و… طی دو ماه گذشته باعث مرگ 32 کودک سوری شده است که این مساله مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

# LebanonGovernment

پس از 9 ماه اختلالات سیاسی سرانجام دولت جدید در لبنان تشکیل شد تا بر این اساس «سعد حریری» برای یک دوره دیگر به عنوان نخست وزیر این کشور فعالیت کند. این مساله واکنش کاربران اجتماعی را به دنبال داشت.

# SnowLeopard

کارشناسان اعلام کرده اند یوزپلنگ برفی در حال انقراض است و این اتفاق باعث شد کاربران اجتماعی از طریق این هشتگ برای نجات یوزپلنگ برفی تلاش کنند. هم اکنون گفته می شود تنها 10 هزار قلاده از این حیوان باقی مانده اند.

# AuctionUranium

پلیس ژاپن تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده است تا به موجب آن ماجرای حراج آنلاین اورانیوم در این کشور مشخص شود. براساس این پرونده گفته می شود ماه گذشته تعدادی افراد برای خرید و فروش آنلاین اورانیوم اقدام کرده اند.

#ExtremeCold

سرمای بی سابقه در بخش گسترده مناطق شمالی و شرقی امریکا باعث شده است تاکنون بیش از 20 نفر جان خود را از دست بدهند. نیویورک که پرجمعیت ترین شهر امریکا محسوب می شود این روزها دچار یخ زدگی شده و عکس العمل کاربران اجتماعی را به دنبال داشته است.