آرشیو یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۴، شماره ۷۷۰۸
شهرستان ها
۴

12 هزار نفر در کنگره سومین شهید محراب سرداران و 4000 شهید استان یزد شرکت می کنند

یزد خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: مسئول ستاداجرایی کنگره بزرگداشت سومین شهید محراب سرداران وچهار هزار شهید استان یزد گفت: در برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان بیش از 12 هزار نفر در سه نوبت افتتاحیه میانه و اختتامیه از سراسر کشور شرکت می کنند که 50 درصد از خانواده های شهدا هستند و مابقی شرکت کنندگان نیز از کلیه اقشار جامعه شامل فرهنگیان، دانشگاهیان و کسبه می باشند.

سرهنگ پاسدار علی هژبری در خصوص پذیرائی از میهمانان این کنگره افزود: با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد، فرمانداران وائمه جمعه شهرستان برای پذیرائی، اسکان و سرویس دهی به میهمانان هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی افزود: در کلیه ورودیهای شهر یزد، راه آهن، فرودگاه و ترمینال مامورین واحد استقبال کنگره با اهدای گل پذیرای میهمانان خواهند بود و آنان را به محل برگزاری اجلاس راهنمایی می کنند و بعد از اجلاس نیز در سالن ها و رستوران ها پذیرایی شده و تا خروج از شهر بدرقه می شوند.

مسئول ستاد کنگره فعالیت کمیته های دوازده گانه این کنگره را مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: کلیه برنامه های کنگره براساس زمان بندی انجام شده در حال اجراست و استان یزد از هر نظر آمادگی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوهتر این کنگره را دارد.

سرهنگ پاسدار علی هژبری حضور شخصیت های شاخص سیاسی، انتظامی، لشکری، کشوری و مذهبی کشور را در این کنگره از دیگر موارد شاخص در برگزاری این کنگره برشمرد.

کنگره بزرگداشت سومین شهید استان یزد، سرداران و چهار هزار شهید استان یزد سوم و چهارم اسفند ماه جاری در یزد برگزار می شود.