آرشیو دوشنبه ۲ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۲۳۶۸۴
اخبار داخلی
۲

دیروز در بیمارستان طوس تهران عکاس لحظه ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی درگذشت

پیکر شادروان حاج مهدی کاشیان صبح امروز تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد

سرویس اجتماعی: حاج مهدی کاشیان خبرنگار عکاس بازنشسته روزنامه اطلاعات دیروز دار فانی را وداع گفت. مرحوم کاشیان که مدتی به علت سکته مغزی با مرگ دست و پنجه نرم می کرد ابتدا در بیمارستان فیاض بخش بستری شد.

خبرنگار عکاس با سابقه مطبوعات که عکسبرداری از لحظه ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، دوران دفاع مقدس و انقلاب را در کارنامه پرافتخار سوابق شغلی خود دارد و عکس های او و تیتر "امام آمد" در سال 57 در صفحه اول روزنامه اطلاعات جلوه گر گردید، با همت و مساعدت دکتر محمد حسین ایمانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر حبیب الله صادقی رئیس مرکز هنرهای تجسمی و موزه هنرهای معاصر برای تکمیل درمان به بیمارستان طوس انتقال یافت، اما متاسفانه تمام سعی و تلاش پزشکان وکادر درمانی این بیمارستان در درمان و بهبود حال مرحوم کاشیان موثر واقع نشد و وی ظهر دیروز پس از یک عمر تلاش و کوشش در راه شکار لحظه های ناب خبری، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پیکر شادروان حاج مهدی کاشیان صبح امروز با حضور جمعی از عکاسان و خبرنگاران مطبوعات و خانواده وی از مقابل بیمارستان طوس تهران تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

روزنامه اطلاعات درگذشت زنده یاد حاج مهدی کاشیان را به خانواده محترم ایشان، جامعه مطبوعاتی به ویژه دوستان و همکاران وی تسلیت می گوید.