آرشیو سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۵، شماره ۳۰۰
بورس - شرکت ها
۱۰

اختصاص 297 ریال سود به ازای هر سهم مهندسی نصیر ماشین در دوره شش ماهه نخست سال جاری انجام شد

شرکت مهندسی نصیرماشین در دوره شش ماهه منتهی به پایان شهریور سال جاری به ازای هر سهم مبلغ 297 ریال سود کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار ما، این شرکت اطلاعات و صورت های مالی شش ماهه منتهی به پایان شهریور سال جاری را حسابرسی نشده منتشر کرد که طی آن در دوره شش ماهه منتهی به پایان شهریور سال جاری دو میلیارد و 971 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و به ازای هر سهم مبلغ 297 ریال سود کنار گذاشت.

براساس این گزارش شرکت در این دوره شش ماهه تعداد 93 هزار و 542 قطعه میل لنگ پراید 1300، یک هزار و 426 قطعه میل لنگ پیکان و پنج هزار و 40 قطعه میل لنگ نیسان تولید و به فروش رساند.

شرکت از فروش محصولات فوق مبلغ 29 میلیارد و 110 میلیون ریال درآمد کسب کرد که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال قبل سه درصد کاهش نشان می دهد.

پیش بینی درآمد سالانه شرکت برای سال مالی 85 مبلغ 71 میلیارد و 704 میلیون ریال است که در دوره شش ماهه نخست سال جاری 41 درصد از این پیش بینی محقق شد.

از فروش خالص و درآمد حاصل از ارایه خدمات، بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر و سود ناخالص به مبلغ شش میلیارد و 209 میلیون ریال رسید. از این مبلغ نیز هزینه های توزیع و فروش، عمومی و اداری و سایر هزینه های عملیاتی کسر و سود عملیاتی مبلغ چهار میلیارد و 211 میلیون ریال اعلام شد. از این مبلغ هزینه های مالی کسر و برخی درآمدهای متفرقه اضافه شد و پس از کسر مالیات، سود خالص به مبلغ دو میلیارد و 971 میلیون ریال رسید.

به سود خالص سود انباشته در ابتدای سال نیز اضافه شد و در پایان مبلغ 24 میلیارد و 108 میلیون ریال سود قابل تخصیص در حساب های شرکت منظور شد.