آرشیو شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۴۱۹
بازار سرمایه
۹
نگاه بازارسرمایه

قدردانی هشتادوپنجی

سرویس بورس-سال 1385 همراه فراز و نشیب های متعدد در حوزه بازار سرمایه به پایان رسید. صفحات بازار سرمایه روزنامه نیز در انعکاس این تغییرات تحولات بسیاری را پذیرا شد.

در سالی که آخرین روزهایش را می گذرانیم سعی کردیم تا در راستای رسالت اطلاعرسانی خبری و تحلیل مستقل خود گام های استوارتری برداریم.

از این رو در این شماره که آخرین شماره سال 1385 است از تمامی کارشناسان و استادان بازار سرمایه که بی دریغ به ارتقای سطح آگاهی جامعه سرمایه گذاری کشور خدمت کردند، قدردانی می کنیم.

در سالی که گذشت سعی کردیم با انعکاس دیدگاه ها و انتقادات سازنده کارشناسان افزایش کارآیی و شفافیت بازار سرمایه را یاری کنیم. همچنین در این سال صدها مصاحبه با تحلیل گران جوان ترتیب دادیم تا نسل جدید تحلیل گران بازار سرمایه زمینه ای برای رشد بیابند.

در سال 85 تعداد صفحات گروه بورسی را افزایش دادیم تا بتوانیم اطلاعات موردنیاز سهام داران حقیقی و حقوقی بورسی را پوشش دهیم.

از مخاطبان خود که با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود به ارتقای فعالیت گروه بورسی غنا بخشیدند نیز تشکر می کنیم و در پایان ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارشناسان، تحلیل گران و صاحب نظرانی که در سال گذشته ما و خوانندگان ما را یاری کردند امیدواریم که سال 86 سالی پربار برای بورس و بازار سرمایه کشور باشد و ما نیز بتوانیم در انعکاس اخبار، تحلیل ها و دیدگاه ها همچنان مستقل و پرتوان کوشش کنیم.