آرشیو پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۸۰۱۳
ایران در سال 1385
۱۲

حضور پرشورمردم در راهپیمایی 22 بهمن

مردم انقلابی و متدین ایران در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آغاز بیست و نهمین بهار آزادی را جشن گرفتند و با خون شهدای انقلاب اسلامی در دفاع از آرمانهای والای انقلاب و حق مسلم ملت ایران در استفاده از فناوری هسته ای تاکید کردند.

مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن با شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» و «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» گوشه دیگری از عظمت عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

در این راهپیمایی عظیم صدها خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی نیز لحظه به لحظه حضور میلیونی مردم پایتخت را در راهپیمایی 22 بهمن به تصویر کشیده و به جهانیان به نمایش گذاشتند.

بیش از 250 خبرنگار و تصویربردار خارجی از چندین کشور دنیا از حضور گسترده مردم تهران در راهپیمایی 22 بهمن را پوشش خبری و تصویری دادند. همچنین بیش از 400 خبرنگار و تصویر بردار داخلی نیز از شبکه ها خبرگزاری ها و روزنامه های داخلی کار پوشش این همایش باشکوه مردم را به تصویر کشاندند.

گروهی از خبرنگاران نیز با استفاده از بالگرد از فراز آسمان تهران راهپیمایی مردم در جشن بیست و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را پوشش دادند.

حضور گسترده و باشکوه مردم در این راهپیمایی گسترده تاکیدی مجدد بر پایبندی مردم به آرمانهای انقلاب اسلامی بود و حضور یکپارچه آنها از حساسیت و ویژگی خاصی برخورداربود و این حضور یکبار دیگر به مبانی و اهداف مقدس انقلاب اقتدار و صلابت بخشید.

در راهپیمایی 22 بهمن مردم شریف ایران بار دیگر با آرمانها و اهداف بلند امام راحل و خونهای پاک شهیدان تجدید میثاق کردند اما دشمنان که این حضور عظیم را برنمی تابیدند یا سکوت کردند و یا با کم اهمیت جلوه دادن این راهپیمایی بزرگ سعی نمودند جمعیت میلیونی تظاهر کنندگان را توسط رسانه های خود به هزاران نفر تقلیل دهند تا اندیشه خود را این گونه القا کنند که مردم ایران دیگر مانند گذشته به آرمانهای انقلاب وفادار نیستند و از سیاستهای نظام خسته شده اند.