آرشیو یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۲۳۹۰۸
اخبار داخلی
۳

شصت و پنج هزار داوطلب کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته هستند

مهر: رئیس سازمان سنجش از اعلام اسامی 65 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد در 31 اردیبهشت خبر داد و اعلام کرد: در نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد حدود 25 هزار داوطلب پذیرفته می شوند که این تعداد به معنی پذیرش یک داوطلب به ازای هر سه داوطلب مجاز به انتخاب رشته است.

دکتر عبدالرسول پورعباس در زمینه دفترچه های انتخاب رشته گفت: دفترچه انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. ضمن اینکه برای دسترسی داوطلبان به نسخه چاپی آن نیز، دفترچه های انتخاب رشته در باجه های پستی توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان در روزهای آینده پیک سنجش و برنامه های تلویزیونی که برای انتخاب رشته صحیح کارشناسی ارشد تهیه شده است را ملاحظه کنند تا به بهترین نحو ممکن بتوانند رشته های مورد نظر را گزینش و انتخاب کنند.

دکتر حسین توکلی معاون سازمان سنجش نیز گفت: کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل 1386 و فهرست اسامی مجازین به انتخاب رشته ساعت 9 صبح روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.