آرشیو یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۲۳۹۰۸
شهرستان ها
۹

آغاز کلاسهای آموزش مهدویت در سازمان ملی جوانان لرستان

خرم آباد - خبرنگار اطلاعات: کلاس های آموزش مهدویت ویژه جوانان و پرسش و پاسخ درباره محور مهدویت با همکاری سازمان ملی جوانان و مرکز تخصصی مهدویت در استان لرستان آغاز به کار کرد.

استاندار جدید لرستان نیز با حضور در جلسه کارگاه های آموزش مهدویت که با حضور جمعی از جوانان استان تشکیل شده بود بر لزوم فعالیت فرهنگی، مذهبی عمیق و ریشه دار برای جوانان، دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد. دکتر صابری تصریح کرد: دستگاه های متولی امور جوانان باید برنامه ریزی و تلاش همه جانبه ای را برای هدایت و ساماندهی رویکرد جوانان به فعالیت فرهنگی اجرا کنند.

در حاشیه مراسم رشیدی نیا مدیر سازمان ملی جوانان عنوان کرد: این کلاس در راستای اهداف عالیه و وظایف سازمان ملی جوانان در حال اجرا است.

حجت الاسلام طاهری، مسئول مرکز تخصصی مهدویت استان لرستان نیز در این مراسم با اشاره به این که هر روز 2 کارگاه آموزشی برگزار می شود از استقبال بی نظیر جوانان و پر شدن ظرفیت این کلاس ها تا مردادماه سال جاری خبر داد.

به گفته مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به جوانانی که این دوره ها را با موفقیت طی کنند، گواهی نامه آموزش کارگاه های آموزشی مهدویت اعطا می شود. گفتنی است که محل ثبت نام و تشکیل این کارگاه های آموزشی در ساختمان سازمان ملی جوانان است.