آرشیو پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۶، شماره ۶۲۷
بانک و بیمه
۳

اخبار روابط عمومی

عرضه اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری توسط بانک صادرات

اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری بانک صادرات ایران از طریق شعب این بانک در سراسر کشور عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات، در راستای جلب رضایت مشتریان، توسعه سرمایه گذاری، حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و براساس مجوز بانک مرکزی، از روز شنبه 24/9/86 مرحله اول فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری عام بانک صادرات آغاز و به مدت شش روزکاری ادامه می یابد.

سود این اوراق 16 درصد، معاف از مالیات و محاسبه آن روز شمار است که هر سه ماه یک بار پرداخت می شود. همچنین اوراق یاد شده یک ساله، بی نام و قابل انتقال به غیر است و بازخرید آن ها در هر زمان توسط شعبه عرضه کننده طبق شرایط مقرر امکان پذیر است. ضمن این که پرداخت اصل و سود این اوراق توسط بانک صادرات تضمین شده است.

رشد 25 درصدی وصول مطالبات بانک صنعت و معدن طی هشت ماهه سال جاری صورت گرفت

بانک صنعت و معدن در هشت ماهه سال جاری شش هزار و 356 میلیارد ریال تسهیلات به صنعت گران کشور پرداخت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 64 درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، همچنین طی مدت یاد شده 942 میلیارد ریال اعتبارات اسنادی ریالی و 372 میلیون دلار اعتبارات اسنادی ارزی در این بانک گشایش شده که نسبت به هشت ماهه سال گذشته به ترتیب 126 و 464 درصد افزایش داشته است.

مطالبات وصول شده در سال جاری نیز سه هزار و 322 میلیارد ریال بوده و این رقم در مقایسه با وصولی های مدت مشابه سال 1385 حاکی از 25 درصد رشد است.