آرشیو پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۶، شماره ۶۲۷
بورس - شرکت ها
۱۶

معاملات تالارهای منطقه ای

آذربایجان غربی

روز گذشته مورخه 21 آذرماه تعداد بیش از یک میلیون و 450 هزار سهم از سهام شرکت های بورسی در بورس منطقه ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.گفتنی است، ارزش ریالی معاملات، بیش از سه میلیارد و 498 میلیون ریال بوده که 8/78 درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.شایان ذکر است که دیروز نمایندگی شرکت کارگزاران ایمن بورس بیش ترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 2/87 درصد به خود اختصاص داد. همچنین طی روز گذشته سهام شرکت سایپا با 4/46 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه ای قرار داشته است.

سمنان

دیروز تعداد 255ر226 سهم جمعا به ارزش 2/559 میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. به طوری که 57 درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و 43 درصد به فروش سهام اختصاص داشته است.در ضمن در این روز نماد 13 شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان شش نماد با افزایش و پنج نماد با کاهش مواجه بود و نماد دو شرکت نیز بدون تغییر باقی ماند.همچنین بیش ترین ارزش معاملات صورت گرفته در این روز در بورس منطقه سمنان به سهام صنایع گالوانیزه فجر سپاهان اختصاص داشته است.

کرمان

در تالار بورس منطقه ای کرمان روز گذشته تعداد یک میلیون و 108 هزارسهم به ارزش بیش از چهار میلیارد و 109 میلیون ریال معامله شد به طوری که 16 درصد آن مربوط به خرید سهام و 84 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است. این تعداد سهام متعلق به 34 شرکت بوده و همچنین بیش ترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت های فولاد مبارکه، صنعتی و معدنی چادرملو و پتروشیمی خارک بوده است. شایان ذکر است که بورس منطقه ای کرمان به لحاظ ارزش از بین تمام استان های کشور رتبه ششم را به خود اختصاص داد.