آرشیو دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۵۰۰
اقتصادی
۵

بدون تیتر

وزیر امور اقتصادی و دارایی از تهیه و تدوین پیش نویس تمامی آئین نامه ها و دستور العمل های لازم برای اجرای اصل 44 از سوی وزارت اقتصاد خبر داد و گفت: این پیش نویس ها در جلسات آتی شورای عالی اصل 44 بررسی و به تصویب خواهند رسید.

با انجام بیش از 4 میلیارد دلار سرمایه گذاری، یک شرکت ایرانی برنده مناقصه فازهای 20و 21 پارس جنوبی شد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از بورسی شدن شرکت پتروشیمی بندر امام خبر داد و اظهار کرد: سهام این شرکت که از بزرگ ترین مجتمع های پتروشیمی دنیاست، تا پایان نیمه اول سال 88 به بخش خصوصی واگذار می شود.

با ابلاغ پرویز داوودی معاون اول رئیس جمهوری، وزرا یا بالاترین مقام دستگاه اجرایی، مسئول توزیع اعتبارات خارج از شمول مربوط به اعتبارات ملی بودجه 87 شدند.

معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی از تهیه پیش نویس لایحه اصلاح قانون چک در قوه قضائیه خبر داد.

در 7 ماهه ابتدای سال جاری 629 هزار و 429 تن برنج به ارزش بیش از 271 میلیون و 900 هزار دلار وارد کشور شده است.

با پایان رسیدن عملیات ساخت اسکله شماره هفت بندر پتروشیمی پارس، صادرات محصولات پلیمری تولید شده در مجتمع های پتروشیمی آریا ساسول و جم برای نخستین بار به صورت کانتینری ازعسلویه (منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس) آغاز شد.

درفاصله زمانی فروردین تا مهر سال جاری 38 هزار و 269 دستگاه خودرو به ارزش 674 میلیارد و 244 میلیون تومان به کشور وارد شده که در مقایسه با هفت ماهه سال گذشته از نظر وزنی 79/87 درصد و از نظر ارزشی 61/79 درصد رشد داشته است.