آرشیو چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲، شماره ۱۱۵۸
صفحه آخر
۱۲

سلام وطن

اصولگرایان که با عدم اتحاد موجب شدند کسی غیر از این مجموعه به ریاست جمهوری برسد، به جای آنکه به این موضوع بپردازند که چرا چنین شد، دیگر بهتر است به برنامه ریزی برای انتخابات آتی برسند. اتحاد، اتحاد و اتحاد نداشتن موجب بروز نتیجه انتخابات به نفع رقیب شد و بحثی غیر از این وجود ندارد پس دیگر به فکر آینده باشید.

زابلی

با توجه به آنکه فصل سفر آغاز شده است و مردم جایی را برای مقصد تعیین کرده و در جاده ها روان می شوند، مسوولان وزارت راه چه در دولت فعلی و چه بعدی، باید با ساخت استراحت گاه های مناسب با قیمت معقول موجب شوند تصادفات ناشی از خواب آلودگی که منجر به تصادف و مرگ و صدمه دیدن مسافران می شود، کاهش یابد زیرا صفحات حوادث روزنامه ها را که می خوانیم، می بینیم از علل اصلی تصادفات منجر به فوت و جراحت، خواب آلودگی رانندگان است. هزینه های مالی، جانی، روحی روانی و اجتماعی چنین اتفاقاتی قطعا قابل مقایسه با پولی که صرف ساخت استراحت گاه های بین راهی مناسب شود، نیست.

رضا مجیدزاد

با توجه به گرانی هایی که در چند ماه اخیر در کشور وجود دارد، از دولت حجت الاسلام والمسلمین روحانی تقاضا داریم اولویت را همان طور که در تبلیغات خود به مردم وعده دادند، اقتصاد قرار دهند.

ثابت