آرشیو چهار‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۷۲
اخبار ورزشی
۱۳

در دور برگشت از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید و بایرن مونیخ در یک قدمی سقوط

امشب چهار دیدار دیگر دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود.

آرسنال- رئال مادرید (انگلستان)

(دیدار رفت یک بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید)

آرسنال دست کم با یک تساوی در دیدار برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید می تواند به مرحله یک چهارم پایانی این رقابت ها برسد و به بی ثباتی که این فصل گریبانگیرش بود، پایان دهد. «باپتیستا» مهاجم رئال مادرید که آرسنال تصمیم داشت او را بخرد، گفت: «نیاز داشتیم که آتلتیکو مادرید را در لالیگا شکست بدهیم و به آرامش برسیم اگرچه می دانیم اکنون به دست آوردن پیروزی در لندن کار بسیار دشواری است اما با روحیه بالا وارد این بازی می شویم.»

میلان- بایرن مونیخ (ایتالیا)

(دیدار رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید)

میلان می تواند روی امتیاز میزبانی اش حساب کند. «آندری شوچنکو» که با ضربه پنالتی اش در مونیخ به گل «میشائیل بالاک» پاسخ داد باردیگر امید میلانی ها در سن سیرو خواهد بود. «کارلو آنجلوتی درباره گزینش مردانش برای این دیدار گفت؛ «نکته مهم این است که چه کسی می تواند در این بازی بیشتر مؤثر باشد. «پیپو» (اینزاگی) بازیکنی نیست که برای خوگرفتن با شرایط به زمان زیادی نیاز داشته باشد.»

لیورپول- بنفیکا (انگلستان)

(در دیدار رفت بنفیکا یک بر صفر پیروز شد)

«رافائل بنیتس» مطمئن است مهاجمانش که راه دروازه را گم کرده اند باردیگر به گل برسند و نتیجه دیدار رفت را جبران کنند. «بنیتس» به خبرنگاران گفت: «فکر می کنم به بنفیکا گل می زنیم. درباره مهاجمان بعضی وقت ها موضوع شانس بسیار مهم است. اگر گل نخست را به ثمر برسانیم برای پیشروی فضای بیشتری خواهیم داشت.»

البته «رونالدکومان»، سرمربی بنفیکا هم به اندازه همتای اسپانیایی اش از رسیدن به مرحله یک چهارم پایانی مطمئن است: «درلیورپول بازی دشواری پیش رو داریم. ما برابر تیم های بزرگ بهتر بازی می کنیم، می خواهم بنفیکا عملکرد خوبی داشته باشد. البته نه به این معنا که دفاعی بازی خواهیم کرد.»

لیون- آیندهون (فرانسه)

(لیون در دیدار رفت یک بر صفر پیروز شد)

المپیک لیون باردیگر به «جونینیو» چشم دوخته است تا برای سومین سال پیاپی به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برسد. «ژان میشل آلاس»، رئیس لیون درباره این مهاجم برزیلی گفت؛ «او بی نظیر است. هنگامی که به توپ ضربه می زند نمی توانی کاری کنی!»