آرشیو چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۷۲
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

کشف مواد محترقه

کرج- خبرنگار کیهان: در بازرسی از خودرو پیکانی در سرآسیاب شهریار 9 هزار و 274 عدد انواع مواد محترقه و 7 هزار و 400 نخ سیگارت خارجی قاچاق کشف شد.

قاتل جوان

همدان- خبرنگار کیهان: فردی که چندی پیش در روستای خاکریز همدان مبادرت به قتل جوانی کرده بود شناسایی و دستگیر شد. قاتل مسایل ناموسی را علت قتل اعلام کرده است.

سارقان جوان

تبریز- خبرنگار کیهان: دو سارق سیم های مخابرات در تبریز دستگیر شدند. بابک-ق 20 ساله و بهرام-ز 19 ساله و سابقه دار تاکنون به 12 فقره سرقت سیم های مخابرات اعتراف کرده اند.

بازگشت به زندان

زنجان- خبرنگار کیهان: قاچاقچی زندانی سابقه داری پس از 48 ساعت آزادی از زندان بار دیگر به اتهام خرید و فروش موادمخدر دستگیر شد. این فرد به همراه دو نفر دیگر دستگیر و در بازرسی از وی مقداری تریاک کشف شد. نامبرده دوباره به زندان منتقل شد.

هلاکت قاچاقچی

زابل- خبرنگار کیهان: در درگیری ماموران انتظامی هنگ مرزی زابل با قاچاقچیان موادمخدر و اشرار یک نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسید. در این عملیات 51 کیلو هرویین و تریاک به همراه یک قبضه کلاش کشف شد.

مرگ دو دانشجو

فیروزآباد فارس- خبرنگار کیهان: براثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان با وانت در محور فیروزآباد- قیر و کارزین دو نفر در آتش سوختند.

پیکان سواری به رانندگی رحمان حسینی 20 ساله در این حادثه آتش گرفت و راننده آن به اتفاق سرنشین خودرو به نام هادی عیدی 22 ساله که هر دو دانشجو بودند و در حال رفتن به کلاس درس بودند جان خود را از دست دادند.